bimmelimmen Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 jeg er på jakt etter en motor til min e30. er det noen som har en billig og grei motor så må du ta kontakt med meg alt fra m20b23 og oppover er av interesse Jeg er også på jakt etter en sperre diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 har ein m40b18 uten ventiltikking, og uten vann/oljeforbruk. klar for montering. 1500 så er den din, står på pall kjem faktisk fra en e30 cab eg kjøpte i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelimmen Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 det er ikke av interesse for meg. Jeg er på jakt etter 2,3L motor eller mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 har en m50b25 men elnett tilpasset e30 mangler mellomaksling vannpumpe og dynamo. har ingen garanti for at den går da jeg ikke har prøvd den, går billig om du er interresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå