-Roger- Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Monterte FK Highsport Coiloverr på min E90. Bak monterte jeg justeringsskruen oppe, men det så ikke logisk ut at den skulle være hverken oppe eller nede. Uansett så kunne jeg ikke bruke gummiputen som originale fjøren lå i der som justeringskruen skulle være. Nå er det altså bare metall mot metall Noen som vet om den skal være oppe eller nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Nå kan ikke jeg dette men ska gjøre det på samme bil snart. Men jeg prøvde å søke litt å ser at alle setter den justeringsdelen oppe (http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=239019). Men ser da ut som det er noe gummipute der fortsatt på disse bildene værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Hvis jeg skulle bruke den gummiputen som fulgte med ville det blitt helt skeivt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå