Halvardhog Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] Ble bra, er det 8.5x18" du har som bakfelg eller 10x18? Er ikke helt sikker! Lurer på om det er 9.5" bak, sitter på 265 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 2 stk. som gleder seg til å få lappen Klør greit i fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Strøkent! Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Er ikke så altfor lenge til vintersko skal på eller nå.. Må kjøpe piggdekk på 17", for står på helårsdekk nå. Vurderer Hakka 7, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har vært stille her en stund nå. Har ikke skjedd så veldig mye mer på bilen, bare småplukk Men har fått på nye vinterdekk på felgene, så hadde på hjula i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Fant ut at jeg hadde j..... dårlige nærlys! De lyser værre enn tåkelysa nesten, men fjerlysene lyser som de skal. Så jeg lurer på om noen vet hva feilen kan være? Har høydejustering i bilen, men står på det høyeste nå å det er rett ned i bakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 fine vinterhjul du hadde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 fine vinterhjul du hadde! Takktakk Helt greie vinterfelger dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gi en lyd visst du skal selge sommerfelgene, er på leit iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Fant ut at jeg hadde j..... dårlige nærlys! De lyser værre enn tåkelysa nesten, men fjerlysene lyser som de skal. Så jeg lurer på om noen vet hva feilen kan være? Har høydejustering i bilen, men står på det høyeste nå å det er rett ned i bakken.. skjer det noe i lyktene når du prøver å justere de opp eller ned er vanlig at lykte justerings armene inni lampa knekker på de lampne du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 skjer det noe i lyktene når du prøver å justere de opp eller ned er vanlig at lykte justerings armene inni lampa knekker på de lampne du har Om du mener når jeg justerer de med bryteren inne i bilen, så ja. De justerer seg, men på det høyeste er det fortsatt ned i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Gi en lyd visst du skal selge sommerfelgene, er på leit iallefall:) Må finne noen andre felger først om jeg skal selge de, men skal si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Om du mener når jeg justerer de med bryteren inne i bilen, så ja. De justerer seg, men på det høyeste er det fortsatt ned i bakken. har du prøvd å skru på de 2 hvite umbrakoene oppe bak på lykta er en på vær side av nærlyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 har du prøvd å skru på de 2 hvite umbrakoene oppe bak på lykta er en på vær side av nærlyset Kunne du tatt et bilde eller noe sånn at jeg ser hvor de er, for har sett men såg ingen hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå