bmwkenny Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 jeg har en bmw e46 318i touring. i min bil satt det orginal stoler. (ikke sportssetene) jeg kjøpte sportssetene med samme trekk som mine. eieren sa at disse hadde sitti i en m3 eller 330 tror jeg.Eieren av disse påsto att varmen i sportstolene fungerte når han tok setene ut av bilen sin. jeg plugget i setene, å starta bilen men når jeg trykket på varmen for setene så fungerte ikke varmen. når jeg trykker på knappen for varme så blinker alle 3 lysene en gang. ingenting slår seg på. dette skjer med begge setene. Dette er da altså snakk om bmw sportsstoler som sitter i e46 ene. Er det noen som kan hjelpe meg med tips?
bmwkenny Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 ehm, det er jeg usikker på. kan hende det er både i sete og ryggen. jeg gikk over ledningsnettet på dem gamle og sammenligna det med dledningsnettet på sportssetene. det såg veldig likt ut.
Lars89 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Kan godt være at det ikke er varme i de. Min var sånn når jeg satt i seter uten varme. Det irriterte meg såpass mye at jeg bytta interiør igjen. Hvis du får tak i chassinr fra bilen setene kom fra kan du sjekke utstyrslista på bmwvin.com
BmwM46 Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 Setene du har kjøpt er uten varme , derfor det kun blinker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå