NSR Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Noen som har bygd stort/gromt anlegg i e36 cab før? Regner med det er værre å få lyden inn i bilen på cab enn på andre e36er? Hva fungerer best av 10, 12 el 15" elementer evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpowerbronstad Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 hatt 2x12 pioneer i portet kasse i e36 caben til en kompis, og det spilte jævlig bra med taket oppe, noe dårligere uten tak seff men hørtes noe sinnsykt langt forran bilen uten tak, her må porten på kassa ligge inn mot skiposen hullet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 hatt 2x12 pioneer i portet kasse i e36 caben til en kompis, og det spilte jævlig bra med taket oppe, noe dårligere uten tak seff men hørtes noe sinnsykt langt forran bilen uten tak, her må porten på kassa ligge inn mot skiposen hullet da... Har du noe bilder av åssen kassa så ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpowerbronstad Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 kan ta bilder ja, kassa var egentlig en sånn "kjappkasse" så var ikke så fin, men tett! skal ta bilde og mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 viewtopic.php?f=6&t=124881 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Ville prøvd å lage noe i reservehjulsbrønnen slik stianly har gjort Subber spillende oppover lavest mulig i bagasjerommet fungerer som regel meget bra i sedaner, og samme prinsipp virker i cab etter mine tester. Har en E36 cab sjøl som skal få oppgradert subdelen i sommer da dagens løsning med 10" i lukka kasse er litt slapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 er desverre ikke min bil. er en venn sin. har samme bilen men da med orginal anlegg forløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Letteste enn kan gjør er å kjøpe ein saftig forsterker å kjøpe "lokk" te dørtrekkene for å sette i 2 stk 6,5 i hver dør... Hadde det i den gamle min, når dette var justert ordentlig både bass det som fy å spilte klokkerent... Fantastisk god investering du aldri kommer te å angre på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Jeg valgte denne løsningen og fikk bassen rett inn i coupeen. spilte bra med taket både oppe og nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 jeg har 2 stk seas 10"i min cab, spiller som bare det. Bygde Kassa slik den kun bruker "rommet" under der cabben ligger så er plassbesparende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå