egern Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Er det noen forskjell på veivsensor til vanos/ikke vanos ? ser gs og koed har forskjellige sensorer
vegard89 Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Er det ikke bare og demontere den du skal bytte ut og sammenligne med den fra gs
JulianS Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Hvis det er b20, ja. M50tub20 (vanos) har siemens motorstyring, mens de andre har bosch..
PerErik Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 noen b20 uten Vanos har Siemens styring også, min har det. Ser det lettest ved å se hvor mange stikkere det er til lmm, Bosch skal ha 6, mens Siemens har 4.
egern Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Skjønner skjønner, har bosch på min, men bare lurte på om man kunne bruke siemens føler på bosch nettet, men ser kanskje ut som det er annen plugg.
PerErik Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Kan ikke bruke siemens sensor på bosch nei, føleren gir ikke samme signalet til hjernen mener jeg.
lierbimmer Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 jeg har byttet til andre triggersensorer med forskjellige motstander. da ikke på bmw men. dette fungerte fint da den skal telle på samme plass uansett, med mindre hjernen forlanger en viss motstand fra sensoren for å fungere. skaff en med likt delenummer så er du sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå