EspenM3 Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Hei. Noen som har tips og triks for trimming av min 525 TDS manuell? Turbo, eksos, pumper!? Mvh.
EspenM3 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Er en såkalt powerboks av ukjent type, men føler ikke at den gir all verden! Virker som at den lader noen gang, å andre ganger ikke.
NA Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Ta kontakt med TRF racing her på forumet. Han kan nok trimme motoren til det du ønsker. Om du da ikke tenkte på hva du selv kan gjøre
EspenM3 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 Har prøvd å tatt kontakt på PM men ingen svar
Kristian Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Har prøvd å tatt kontakt på PM men ingen svar +1 på den... Fikk svar et par ganger på e-post, men nå får jeg ikke svar der heller.
Marionette Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Antageligvis fordi han har svart på dette ni millioner ganger i poster og sikkert på pm og email også
Kristian Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Antageligvis fordi han har svart på dette ni millioner ganger i poster og sikkert på pm og email også Jeg ønsket å kjøpe ny software av han, så var ikke noe spørsmål sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå