Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe interiør (helst med dørsider) til E34 sedan uten nedfellbar rygg

Er veldig interessert i denne type interiør om noen har eller vet om noen som selger.

http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg

Kan også være interessert i slikt eller lignende.

http://www.euroclassicmotors.com/E34%20 ... ior_/1.jpg

Ønsker å kjøpe enten skinninteriør,sportinteriør,delskinn eller m5 interiør.

Kom gjerne med bilder og pris.

Holder selv til i Ålesund. Greit om man ikke må reise altfor langt for et interiør.

Takk på forhånd for svar og fortsatt en flott påske!

Skrevet

Jeg har 2 skinnstoler med armlen,memory,el nakkestøtte,varme osv :) bor selv i fosnavåg så kan komme til hareid med dem :) 1500kr :) hele og pene men trenger litt pleie :)

Skrevet
Jeg har 2 skinnstoler med armlen,memory,el nakkestøtte,varme osv :) bor selv i fosnavåg så kan komme til hareid med dem :) 1500kr :) hele og pene men trenger litt pleie :)

Heisann! Meget raskt svar!

Bilder av setene? Hvordan vil det funke å få brukt varme og ellers elektronikk i bil uten sånt fra før?

Skrevet

Heisann! Meget raskt svar!

Bilder av setene? Hvordan vil det funke å få brukt varme og ellers elektronikk i bil uten sånt fra før?

90189234, skriv til meg på sms :)

• 1 month later...
Skrevet

Hadde glemt litt av denne. Ser ut til at jeg velger å beholde min E39 og fikser opp den,da jeg endelig har fått tak i katalysator. Så da legger jeg planene om en E34 på is.

Tusen takk for tilbud,Erikm5 - var flott dette interiøret. Holdt nesten på å kjøpe lignende av en annen tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...