opeth84 Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Ønsker å kjøpe interiør (helst med dørsider) til E34 sedan uten nedfellbar rygg Er veldig interessert i denne type interiør om noen har eller vet om noen som selger. http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg Kan også være interessert i slikt eller lignende. http://www.euroclassicmotors.com/E34%20 ... ior_/1.jpg Ønsker å kjøpe enten skinninteriør,sportinteriør,delskinn eller m5 interiør. Kom gjerne med bilder og pris. Holder selv til i Ålesund. Greit om man ikke må reise altfor langt for et interiør. Takk på forhånd for svar og fortsatt en flott påske!
tobiastorvik Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Jeg har 2 skinnstoler med armlen,memory,el nakkestøtte,varme osv bor selv i fosnavåg så kan komme til hareid med dem 1500kr hele og pene men trenger litt pleie
opeth84 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Jeg har 2 skinnstoler med armlen,memory,el nakkestøtte,varme osv bor selv i fosnavåg så kan komme til hareid med dem 1500kr hele og pene men trenger litt pleie Heisann! Meget raskt svar! Bilder av setene? Hvordan vil det funke å få brukt varme og ellers elektronikk i bil uten sånt fra før?
tobiastorvik Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Jeg har 2 skinnstoler med armlen,memory,el nakkestøtte,varme osv bor selv i fosnavåg så kan komme til hareid med dem 1500kr hele og pene men trenger litt pleie Heisann! Meget raskt svar! Bilder av setene? Hvordan vil det funke å få brukt varme og ellers elektronikk i bil uten sånt fra før? 90189234, skriv til meg på sms
tobiastorvik Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 viewtopic.php?f=14&t=245716&start=15 Er di svarte stolene har også ett ledningsnett som følger med. Nesten alle e34 og e32 har kontakt under teppet og jeg har lendningsnett som passer
opeth84 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Takk for raskt svar,men ser meg litt rundt først. Vil helst ha komplett interiør =)
Erikm5 Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Jeg har et sjeldent strøkent M5 alcantara skinn/motorsport interiør el. m/minne. Komplett med dørtrekk. Ser nesten ubrukt ut... Hønefoss... viewtopic.php?f=14&t=260906
opeth84 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Hadde glemt litt av denne. Ser ut til at jeg velger å beholde min E39 og fikser opp den,da jeg endelig har fått tak i katalysator. Så da legger jeg planene om en E34 på is. Tusen takk for tilbud,Erikm5 - var flott dette interiøret. Holdt nesten på å kjøpe lignende av en annen tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå