arntzen.525tdsa Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 ohigojk å998edxjhjkÆøæ2 Æ*Ø'ølkp9o 45/1' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Den så jo ikke så værst ut den der Ser ut som du har gjort endel allerede, og personlig ville jeg prøvd å holde den pen og forholdsvis original. Bort med lyktesenkere og ikke matt panser. Med brukbare felger og senk så blir denne fin-fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 skal se og få meg senke sett til sommern driver og leter etter m5 bakfanger til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 noen som har 1 sånn felg i 8,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Konge bil!! Har venta på denne tråden;) Få på sorte hella lykter, senk og felger:) Ikke tull med forskjellige farger, behold den slik den er:) Det er min mening da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 hvordan går det med tdsen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mawi Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 tøft med e34 prosjekter ! du får melde ifra om du skal selge dashen og dørtrekkene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 hvordan går det med tdsen din da Den står der enda den stakkar:( Prøver og få solgt daihatsu'n enda:p Men så fort den er solgt blir det fart i tds'n;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 gleder meg til og se hvordan det går med den tdsen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Det gjør jeg å Har kanskje fått solgt daihatsu'n;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Pen touring! Vurdert å lakkere Contur felgene hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 kunne vært tøft det og med polert kant kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Stemmer for polert kant:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 skal snart få byttet dash og dørtrekk kommer noen nye bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå