Clevion Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Heisann. Fikk som sagt ordna dynamoen min forrige uke så bilen går igjen, men nå har det kommet en fæl ulyd. Kort beskrevet, så kommer den når jeg svinger og har lav fart og parkerer eller rygger osv, mens bilen går opp på turtall og detter ned. Det høres litt ut som en type kompressor, men det er det jo ikke på denne bilen, så vidt jeg vet. Aner ikke om den er skadelig, men den er jævlig irriterende, den kommer også i rundkjøringer, som det er del av til jobb. Har null peiling på hva det er, så har legger med en film som jeg tok når jeg kom just hjem, der hører du lyden ganske bra. Filmen er under opplastning, og vill komme på denne linken ( http://youtu.be/4zYXtyX7yV4 ) etter en times tid ca, har bra tregt internett, men den kommer.
Clevion Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 servopumpe? Hvordan kan det være servopumpa når den lyden kommer selvom bilen står i park og jeg ruser til 2000 rpm og lyden kommer når den detter på turtall?
Clevion Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Lite servovæske eller gåen servopumpe.. Fant nettop ut, og det er lite servovæske, for servopumpa er hel og fin
bjalle Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Typisk servopumpe det,kan også gi ulyder når du står rolig,lekkasje eller gammel olje,for lite olje.sug ut den gamle olja i beholderen og fyll på ny vri rattet ett par ganger max til høyre og venstre når du står på tomgang så den nye olja sirkulerer. Så du hadde fikset det flott.
Clevion Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Typisk servopumpe det,kan også gi ulyder når du står rolig,lekkasje eller gammel olje,for lite olje.sug ut den gamle olja i beholderen og fyll på ny vri rattet ett par ganger max til høyre og venstre når du står på tomgang så den nye olja sirkulerer.Så du hadde fikset det flott. Skal fikse det etterpå, må bare få tak i olja som skal brukes, så skal det nok bli ordnings rofferten reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå