andersmoller Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg har nå byttet plugger, coiler, dyser, veivsensor, kamsensor og tatt komp-test på alle sylinderene og fikk ca 11 bar på alle sammen men den går merkelig nok bare på 4 sylindere, jeg har sjekket at alle pluggene gnistrer og hele pakken... Det er sylinder 5 og 6 (De nærmest torpedoveggen) som ikke går, og jeg lurer fælt på hva problemet kan være -.- Er det noen her som har hatt lignende problem eller vet hva det kan være?
Rogeren Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Høyt trykk i kjølesystem? sent by me, with Tapatalk 2
Clausfox Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Hvis det er gnist og bensin på alle så burde den jo gå på alle! Prøvd å bytte colt og plugger og dyser til en anen sylinder da? Foreks bytte plugg, coil og dyse ifra sylinder 6 til sylinder 1? kommer det nok bensin da? hvordan ser pluggen ut? altså farge på de.
Espen02E30 Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Dersom alle får gnist, bensin og bra/lik komp. kan det jo være at kammen er knekt slik at ventiler ikke åpner. Er vel svært sjeldent det skjer så er vel ikke så sannsynlig men.
andersmoller Skrevet April 3, 2013 Forfatter Skrevet April 3, 2013 Ja tviler på at det kan være kammen som er knekt da det mest sannsynlig ville laget noen lyder.... Men har og fått høre at det kan være hjernen som har begynt å tuller seg men er ikke så lett å finne ut av....
andersmoller Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Jeg fant problemet.... Det var en stor metallbit i ventilene på sylinder 5 og masse drit i ventilene på sylinder 6, jeg skrudde av hele innsuget og fikk fjernet all driten og metallbiten og smørte ventilene inn i olje så nå går bilen som et skudd igjen!
Clausfox Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Jeg fant problemet.... Det var en stor metallbit i ventilene på sylinder 5 og masse drit i ventilene på sylinder 6, jeg skrudde av hele innsuget og fikk fjernet all driten og metallbiten og smørte ventilene inn i olje så nå går bilen som et skudd igjen! Bra du fant ut av dette!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå