bmmww1 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Tenkte å legge ut litt bilder av min "nye" bruks. E34 touring M50 B20 Km 170000 Så å si ingen rust Lite utstys Jom coilovers Gs retro/bbs rs Sportsinteriør Film på blink bak Us parklys Planer Sorte hella Nye lister nede på dører E39 coilovers Spacere Ny lakk? Vil si at den er lav under Fleir bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Passer coilovers fra e39?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 I teorien? Nei. Men alt går;) å det blir billigere å kjøpe noen til e39 en Å kjøpe til e34. Skal lage ein how to do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Bak passer de vell?, jeg har fra golf til min:-p skjørt av irg bein å tredd hele coiloveren nedi.. blir som sveisekitt:-), skal sveise de ferdig i dag var planen"-).. ebeste jeg er litt redd for er tyngd på bilen mtp golf er lettere, tror det var 900kg fjærer.. håper d går greit:) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Solgte seff nett noen til e36. Sender du noen bilder i pm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Passa helt perfekt!, kappa bare av fjørbeinet.. måtte presse med 5tonn for pg få de nedi så de henger, og sveise rundt!, koster bare 2000 for de på parts and retards:-), fikk ikke sendt bilde på pm via taptalk serrdu Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Så greit ut de der;) noen bilder på bilen da om du har montert det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Skal montere i dag så da skal jeg se å få tatt noen bilder:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ja, må jusse den heilt i bunn;) må se kor laft eg kan gå med golf coils.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 skal ta bilde på bil etterpå Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Er så lav den kan bli nå med 185/65-15 lagt den så langt ned att den såvidt sybber i bua når jeg svinger.. 5cm fra bunpanna og ned, fortsatt 4 cm med jenger igjenn. Heøt oerfekt ikke for stivt og ikke for blødt så det subber:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ka merke er di? Høres perfekt ut:) golf 3 coilovere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Ta technix:-p gørrbillige, skal se ossen mod de er til:-) Her med 17" Hjelpefjærene er og på enda:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå