HompaLompa Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Svensk bil, kun momset inn. Eneste mangler er motor, girkasse, eksosanlegg, frontlykter og panser da jeg har brukt dette til egen bil. KM stand 109 000. Bilen har de siste årene ikke blitt brukt på vinterstid, så HELE karoseriet er RUSTFRI. Interiør er utrolig godt velholdt, så ser ut som nytt! Nye Falken dekk på 15" felg. Farge: Titansilber metallic Bilen selges KUN HEL. Pris 6000,- Tlf 452 76 942 For bilder: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=40716386 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 selge bilen i deler? Kunne tenkt meg tanklokket om det er strøkent og i fargekode 354 (titansilber) om du vil selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 selge bilen i deler? Kunne tenkt meg tanklokket om det er strøkent og i fargekode 354 (titansilber) om du vil selge? Desverre, selges kun hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HompaLompa Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå