TerjeA Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hei. Er på jakt etter nye sommersko til bilen. Har kommet over noen felger som er 18x10,5 et20. Kommer det til å være Plass Til disse? Noen som har prøvd? Ja. Eg har søkt masse etter dette før eg spørr, men finner berre folk som har 10" breie bakfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Jeg hadde 10" felger bak + 5mm spacer på min E34. Det gikk greit. Her ser du et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Skulle gå fint det. Kan hende du må bruke spacer. Jeg bruker 10mm på 18x10.5 et18. 255 dekkbredde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Skulle gå fint det. Kan hende du må bruke spacer. Jeg bruker 10mm på 18x10.5 et18. 255 dekkbredde. Supert er felgen innenfor skjermkanten også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 De går akkurat innenfor med lett rulling/vals av hjulbue. Altså bare klemme in kanten. Ikke nødvendig å strekke buen. Har faktisk sett 11" bak på E34 her på forumet, men husker ikke hvem det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 matss her inne hadde 12,5x18 bak med 255/35 på sin E34 M5 stv. Buene er så vidt meg bekjent originale, men mulig kanten er knekt inn. Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Det kan da umulig gå uten bump-stops? Når felgen min dyttes opp i hjulbuen har jeg 3-4mm klaring til bærearm og 1mm klaring til hjulbue. Veldig lite plass til 2 ekstra tommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Det kan da umulig gå uten bump-stops? Når felgen min dyttes opp i hjulbuen har jeg 3-4mm klaring til bærearm og 1mm klaring til hjulbue. Veldig lite plass til 2 ekstra tommer. matss hadde ikke bump stops på sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Ah. Der kom bildet ja. Den felgen blir vanskelig å få inn i hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Det vil passe, hadde samme felg dim på min M5, noen mm forskjell på innpress... men jeg hadde samtidig 10mm spacer..... hadde k - sport understell som er veldig stivt, det gikk da.... men tror du er avhengig av stiv bil for at det ikke skal subbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå