Fredrik27mp Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Er veldig interessert i ein 328. Men er ny innen dette med BMW eller bil i det store og heile. Ønsker informasjon om kva eg bør sjå på og kva kjente problem med desse bilene er? Forsikring osv. Og gjerne si ifra om du har en flott bmw. Takk på forhond. Mvh Fredrik:)
Djwik Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 første du bør se etter er rust spesielt i kanaler og jekkfester og ellers rundt på bilen serlig på e36 det andre er motor : topp og topp pakning har en tendens til å ryke og kjøle system er det litt tull med siden det er brukt mye plast men finnes oppgraderings deler i metal og aluminium som holder bedre utem om det så er det ventiltikking og evt oljelekasjer service historikk og dokumentasjon fra verksted osv.. kan spare deg noen kroner innvendig er det stortsett slitasje det går på og at ting virker bla el. vinduer på e36 kan motorene ryke er verdt å ha det i bakhodet når du ser på en kort å enkelt se på alt og prøv bilen evt ha med deg en som har har litt peiling på bmw eller bil generelt tror kanskje jeg veit om en 97/98 mod e36 328 touring i vestfold som skal være ganske bra skal ta å sjekke opp
Fredrik27mp Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Tusen takk for sjikkelig svar. Tar med meg dette i bakhodet vertfall. Ja de hadde vært til hjelp, men er igrunnen ute etter en Coupé. Synest desse er dem som er finest.
Djwik Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Sjekka opp den 328 touringen han skulle ikke selge allikevel
Fredrik27mp Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 ok. Bare å si ifra om du kommer over en fin bmw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå