Dingy Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Hvor stor belastning er det på fremre festet på en bak diff? Er det kun for å "støtte" mens hoved belastning er på de store festene bak, eller er det mye kraft i festet forann også? Synes festet ser svakt ut for å skulle være noe særlig annet enn ett oppheng/støtte (pluss at det er kun på den ene siden av diffen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Virker den er de for å holde diffem i balanse, at det ikke er vandring opp og ned på diffen. Uten at jeg er noe ekspert på området sent from a galaxy far far away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dingy Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Det var det jeg trodde og. Har kun "erfaring" fra RC, og der er det ikke store bevegelsen i diff huset, tror mesteparten av energien / belastning er inne i huset. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg skal prøve på noe "alle" har sagt er "umulig", å montere en E36 M3 diff på en E39. Planen er å flytte over bak lokket (da blir det riktige fester bak) og å lage en adapter/spacer til front festet. På M3 diffen sitter festet noen cm lenger ned og noen cm bakover. Jeg har tenkt til å få frest ut en adapter plate. Poster bilder når utført hvis det fungerer. Diffene ser ellers ut til å ha like ut/inn dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå