andersmoller Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Har en e36 328 som jeg i dag klarte å kjøre tom for bensin, jeg gikk så å fylte bensin på en kanne og kom tilbake for å fylle på bilen igjen.... Men nå vil den ikke starte, jeg kan stå å kinne den i evigheter uten at det skjer noe som helst. Det er ikke en gang antydning til at den skal starte, noen som vet hva dette kan være?
SigurdE36 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 På golfen til en kompis, så røk bensinpumpa da han gikk tom for bensin. Kan være noe å sjekke.
andersmoller Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Jeg har sjekket at bensinpumpa virker og har prøvd med start gass men til ingen hjelp. Tror kanskje det kan være pluggene som er begynt å bli dårlig men rart at de bare plutselig skal ryke når man har gått tom får bensin, det gir på en måte ingen mening -.-
kimf Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Tror faktisk bare du har kondens, vi hadde samme problemet med en e39 m52 her for et par mnd siden, dreiv på i et par dager, så viste det seg bare at det var kondens pga væromslag og for lite bensin på tanken. Var veldig vanskelig å få startgassen inn på disse motorene pga diverse spjeld som stengte for. Hell et par tre dl rødsprit på tanken, fyll på 20 liter bensin å fil lenge, har du manuel gir så kan den jo slepes igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå