Gå til innhold

M52b28 Sluttet å virke da jeg gikk tom for bensin og fylte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e36 328 som jeg i dag klarte å kjøre tom for bensin, jeg gikk så å fylte bensin på en kanne og kom tilbake for å fylle på bilen igjen.... Men nå vil den ikke starte, jeg kan stå å kinne den i evigheter uten at det skjer noe som helst. Det er ikke en gang antydning til at den skal starte, noen som vet hva dette kan være?

Skrevet

Jeg har sjekket at bensinpumpa virker og har prøvd med start gass men til ingen hjelp. Tror kanskje det kan være pluggene som er begynt å bli dårlig men rart at de bare plutselig skal ryke når man har gått tom får bensin, det gir på en måte ingen mening -.-

Skrevet

Tror faktisk bare du har kondens, vi hadde samme problemet med en e39 m52 her for et par mnd siden, dreiv på i et par dager, så viste det seg bare at det var kondens pga væromslag og for lite bensin på tanken.

Var veldig vanskelig å få startgassen inn på disse motorene pga diverse spjeld som stengte for.

Hell et par tre dl rødsprit på tanken, fyll på 20 liter bensin å fil lenge, har du manuel gir så kan den jo slepes igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...