tommy_ve Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 skal sette i et u-originalt ratt i e36`n, men mangler hubben/bossèn/navet/adapteret alt etter hva folk vil kalle det, er vertfall mellomstykket for og få på u-orginalt ratt som mangler her skulle helst hatt det "igår" da jeg skal skifte mottor i bilen, å fant så ut at et ratt når bilen må flyttes igrunn føltes veeeldig på sin plass igrunn! så om noen har et slikt liggende å slenge ta kontakt! evt ring meg/sms tlf: 958 75 166, sogn og fjordane, sogndal HAR EN BOSS TIL E30 KJØPT NY I ESKE OM NOEN ER INTRESERT Å BYTTE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Har ett nytt ubrukt fra til e36m3. 600 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 har funnet på ebay til 150kr, problemet er ventetiden. Derfor jeg lufter innpå her denne helga i tilfelle noen har. Noen som selger til 200+frakt, eller vil bytte i et jeg har for e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Har et MOMO boss til e36 uten airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 da er alt på stell takket være "tic`n"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå