Gå til innhold

Hjerne til 328 E36 ASAP!

dape6
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har en som er chiptunet og optimalisert for m50b25 innsug, startsperre er også fjernet.

fungerer godt selv om du ikke har m50 innsug.

3000kr + frakt

Sliter litt med den prisen altså.. + ser at du bor i Bodø.. Bor i Mandal selv. og skulle helst hatt den i morgen/søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har en som er chiptunet og optimalisert for m50b25 innsug, startsperre er også fjernet.

3000kr + frakt

Sliter litt med den prisen altså.. + ser at du bor i Bodø.. Bor i Mandal selv. og skulle helst hatt den i morgen/søndag..

Prisen er satt pga at det er gjort litt arbeid med denne hjernen, denne er plug and play uten startsperre.

Hvis hjernen var orginal så ville prisen ha vært en helt annen, men da vil du få et problem med startsperre som må løses før den kan brukes.

Man får ofte det man betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000kr + frakt

Prisen er satt pga at det er gjort litt arbeid med denne hjernen, denne er plug and play uten startsperre.

Hvis hjernen var orginal så ville prisen ha vært en helt annen, men da vil du få et problem med startsperre som må løses før den kan brukes.

Man får ofte det man betaler for.

Jo sant nok.. Hvordan er det med nøkkel da?

Intressert i å bytte i en iPad 2 16GB ? :) Stand er som ny, sikkert oppladet 4-5 ganger bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge delenr (12141429999) er hjernen samme i

E36 320i Touring, Europe

E36 320i Convertible, Europe

E36 320i Coupe, Europe

E36 320i Sedan, Europe

E36 323i Convertible, Europe

E36 323i Coupe, Europe

E36 323i Sedan, Europe

E36 323i Touring, Europe

E36 323ti Compact, Europe

E36 328i Touring, Europe

E36 328i Convertible, Europe

E36 328i Coupe, Europe

E36 328i Sedan, Europe

E38 728i Sedan, Europe

E38 728iL Sedan, Europe

E39 528i Touring, USA

E39 520i Sedan, Europe

E39 520i Touring, Europe

E39 523i Sedan, Europe

E39 523i Touring, Europe

E39 528i Sedan, Europe

E39 528i Touring, Europe

Z3 Z3 2.0 Roadster, Europe

Z3 Z3 2.8 Roadster, Europe

Z3 Z3 2.8 Coupe, Europe

har selv brukt 2 l hjerne på 2,8.. men sier du det ikke går er nok det riktig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delenummer på hjernen er lik, men da leveres den uten software. Forskjellig delenummer på programvaren...

Jeg har chippet hjerne fra 328, men den må programmeres inn i ews. Det kan hvem som helst med inpa gjøre.

sent by me, with Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer hvis den hjernen fortsatt er "virgin" alså at den er helt ny og aldri har vært parret mot en bil tidligere.

Hvis hjernen er brukt, kan den ikke parres mot en brukt ews boks ved hjelp av inpa, man kan bare parre en slik hjerne en gang.

Delenummer på hjernen er lik, men da leveres den uten software. Forskjellig delenummer på programvaren...

Jeg har chippet hjerne fra 328, men den må programmeres inn i ews. Det kan hvem som helst med inpa gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Gjort det mange ganger selv.

Rettere sagt, fortelle ews hvilken kode den sender. Dette leses ut fra ecu, deretter programmere den inn i ews.

Har bl.a brukt denne styreenheten i e39'en min. Og har vekslet mellom std e39 ecu, og en brukt fra en annen bil, kjøpt på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...