Snowgoon Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Hei. Lurte på om noen har et godt tips til hvordan jeg kan finne ut hvilken farge det er på bilen min, da jeg mangler den etiketten i motorrommet hvor dette står. Er en svart farge, men skulle gjerne visst hva fargen het, og hatt fargekoden da det er visse deler av bilen som trenger å bli lakkert på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 www.bmwvin.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Takker var Schwarz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Hva har du kjøpt deg nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 525dat e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Facelift altså? få ut noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Facelift ja. Har ikke kamera og bilen er så skitten at det hadde vert flaut å legge ut bilder før den fikk seg en vask men kommer en tråd senere med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå