mAZE Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Har endel deler fra min e30 som jeg ikke har bruk for lenger, oppdaterer etterhvert som det blir fler deler: Ekespansjonstankt(kun tank, pumpe ikke inkl.): Spylevesketank(kun tank, pumpe ikke inkl.): Radiator: A/C, (resten sitter på motoren enda): Mer kommer. Ønsker bud på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlhau Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Stand/historie på radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Har nok sittet i bilen siden den var ny. Den har altså vært med å rullet 127000. Den er tett. Byttes kun for at jeg skal ha en ny for å matche resten av motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Du har ikke slange fra ekspansjonstank og til blokk altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Kanskje, vet ikke om jeg skal bruke den opp igjen. Skal se hvordan den ser ut. Er den ikke "strøken" skal jeg ikke bruke den opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlhau Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 400ink frakt? Så er du kvitt den (For radiatoren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Ikke inkl, men pluss frakt evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå