øystein andre Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 var å bytta til meg et brukbart kaross her en dag, virker til å være meeeget oppegående, motor å understell er det verre med, men ikke noe heksekunst å få til en brukbar bil av noen tips ?? evt motor ? nå er der en 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Så fin ut den der, et brukbart E34 karosseri begynner å bli sjedent! Har en 520iA der motor og gear er supert og karrosseriet ikke fullt så supert Automat er kanskje ikke drømmen, men motoren er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Ja, e34 kaross uten synli rust i store mengder er ikke hverdagskost har frem til nå funnet en blær på hele bilen, å den sitter i bøyen ned fra taket ved siden av bakluka, bakluka som faktisk er like hel blir ikke automat på denne, det har jeg klart for meg, noen som vet om det er mye omkobling på ledningsnettet for å gå fra en 4er til en 6er eventuelt kanskje en v8er ? regner med jeg sparer meg mye hodebry med å bare fortsette med manuellkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Støtter deg i å beholde manuell, og når du først må bytte motor og ledninger er det vel like greit å gå for noe større enn en 2liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå