Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i helvete er det du sir for noe din idiot???

Jeg har aldri brukt disse, har akkurat fått pakken og pakket de ut så de ble levert slik fra selger.

Skrevet

Hva i helvete er det du sir for noe din idiot???

Jeg har aldri brukt disse, har akkurat fått pakken og pakket de ut så de ble levert slik fra selger.

Okai! Da misforstod jeg.. sorry mac. Men hvor gammel er du egentlig?? Slike kommentarer hører hjemme i barnehagen..
Skrevet

Okai! Da misforstod jeg.. sorry mac. Men hvor gammel er du egentlig?? Slike kommentarer hører hjemme i barnehagen..

du terje du burde vel forstå at man blir litt forbannet når DU kom med det første inlegget ditt i denne tråden ditt ?da du ikke har giddi og lest inlegget og forsvarer selger, så jo

sånne inlegg som kent kom med hører hjemme her når man kommer med det inlegget du kom med

Skrevet

heisann mister :)

Jeg har ikke fått en eneste telefon fra deg jeg??

Jeg har MANGE sett med stempler til m30b35 så jeg har ingen grunn til å sende deg ødelagte stempler!

Nå håper ikke jeg du har tatt bilde av de gamle stemplene, regner med det var en grunn for at du skulle ha nye..

Hvis stemplene ser ut sånn som du legger ved bilde av, så er det veldig rart hvis jeg ikke hadde sett det når jeg pakket det ned, men rett skal være rett så ring meg eller send sms, da det er veldig dårlig dekning hær, så skal vi altids ordne opp i det.

Skrevet

Denne personen som har kjøpt disse stemplene kan i det minste gi meg en melding så jeg kan få ordne opp for meg!!!

Synes det er dårlig gjort å legge ut at jeg er en useriøs selger når jeg ikke har fått en eneste sms engang!!

Skrevet

Beklager for en litt kvass kommentar på en tåpelig påstand sorry mac. jeg er 33 hvis det hadde noe og si.

Skrevet

Denne personen som har kjøpt disse stemplene kan i det minste gi meg en melding så jeg kan få ordne opp for meg!!!

Synes det er dårlig gjort å legge ut at jeg er en useriøs selger når jeg ikke har fått en eneste sms engang!!

Hei jeg har sendt deg en melding på sms så jeg har ikke maset nei trudde det var nok  med en. Men hvis vi blir enig så skal jeg gledelig fjerne det "useriøse" innlegget uten problem for det vil være seriøst og ordne opp. Jeg har ikke slike stempler fra før heller som blir antydet.

post-49689-0-33380300-1384214400_thumb.j

Skrevet

Da har du sendt denne i det øyeblikket jeg knuste telefonen min :/

Jeg knuste telefonen på lønningsdagen min som er 5. nov :P

Og jo jeg synes faktisk du kunne sendt meg 2 meldinger før du legger ut sånne kommentarer!

I det minste prøvd å sende meg en på bimmers :)

Gi meg en sms igjen så jeg får kontonummeret/telefonnummeret ditt ;)

Skrevet

Nå vil jeg gjerne si at torfinn91 har vist seg og være en veldig ærlig kar og ordnet opp allerede. Han har overført pengene tilbake og latt meg beholde stemplene.

Så jeg vil si tusen takk for at du ordnet ut, det er seriøst. Og alle kan jo gjøre en feil, så nå har jeg ikke problemer med og anbefale torfinn91.

Mvh kest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...