ragnarokkracing Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 hallo eg må spør om tips. eg har en E34 518 som e omentrent ferdig ombygd til 535. MEN motorstyrings kontakten er ikke likens som den som er på bilen. går det å klippe av kontakten til motoren og lodde på den kontakten som sto på 2 literen jeg hadde i en periode? isåfall trenger tips. og muligens en side med koblings skjema ! bilder av kontakten fra m50 motoren som jeg hadde i bilen. og M30 motoren som står i. er det mulig å få dette til uten å må bytte hele ledningsnettet?
Hopen Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Kan være en mulighet å bytte ut billedningsnettet i motorrommet. Det er delt under dashbord åver pedalene med kontakter fra resten av billedningsnettet. Regner med det blir enklest å finne koblingskjema og lodde over kontakten.
ragnarokkracing Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Kan være en mulighet å bytte ut billedningsnettet i motorrommet. Det er delt under dashbord åver pedalene med kontakter fra resten av billedningsnettet.Regner med det blir enklest å finne koblingskjema og lodde over kontakten. regner med at det er bosh i bilen og siemens på motoren kansje? var ute å sjekka isted. har faktisk en bil med samme type kontakt så slipper å kjøpe. men spørsmålet da er, er det nok å bytte fra torpedoveggen og inn. og ikke hele ledningsnettet og hjernen til bilen?
Hopen Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Du må isåfall bytte hele ledningsnettet i motorrommet inkl sikringsboksen og igjennom torpedovegg.. Visst du tar opp rikirngboksen går ledningnettet igjennom veggen under der og inn. Er en del jobb med det
oddis Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Ikke lag noe stort problem av dette. Finn deg en M50 motorkontakt (fra motorsiden) på skroten (Eller bruk M40 kontakten, om det er 25 pols (evt kjøp ny)) og kapp av ledningene på M30 kontakten og putt de inn i M50 motorkontakten (fra motorside) og smekk dem sammen. Du kan selvfølgelig klippe av begge kontaktene på motor og bil side, og fysisk lodde dem sammen, men det må kappes da motor skal ut igjen. Det er jo nettopp derfor motorkontakten er der. For inn og uttagning.
ragnarokkracing Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Ikke lag noe stort problem av dette.Finn deg en M50 motorkontakt (fra motorsiden) på skroten (Eller bruk M40 kontakten, om det er 25 pols (evt kjøp ny)) og kapp av ledningene på M30 kontakten og putt de inn i M50 motorkontakten (fra motorside) og smekk dem sammen. Du kan selvfølgelig klippe av begge kontaktene på motor og bil side, og fysisk lodde dem sammen, men det må kappes da motor skal ut igjen. Det er jo nettopp derfor motorkontakten er der. For inn og uttagning. det er kontakten fra m50 motoren som er avbildet! så jeg kan sette den over på motoren å få den opp å gå uten at div systemer ikke vil virke? og det er jo heller ikke samme farge kodene på motorene så er litt hjelpesløs !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå