MPålwer2 Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Fikk problem her om dagen da jeg skulle Kjøre. Bilen var ikke slått på og dro girspaken rundt og rundt. Så lurer da på om det er no med giroverføringa som er ødelagt/løsna? Noen som har no erfaring fra dette? Virka når jeg satte fra meg bilen dagen før, og ingen symptomer på no gæli. E30m3 girkasse. Trur og håper det kan være noe fra bildet under som er løsnet eller ryki. Samme hva det er må vel kassa senkes ser det ut som.
Daniel l Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 du skal klare å se hva som er gale ved å ta vekk eksosskjold, og senke eksos ned. Anbefaler lommelykt.
MPålwer2 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Fant visst feilen. Hvordan er det å ta ut girspaken? Jeg trur den kan tas opp så man slipper å ta ned girkassa osv?
Garstin Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 er vel bare å løsne bolt nr 5 på bildet (som går igjennom nr 1 framme oppå kassa) , og dra hele greia litt fremover, så du får den ut av nr 7 ? Edit: Men det jeg ofte har sett er at den sitter i en sånn en. NR 3
MPålwer2 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Fikk den ut. Trengte ikke løsne nr.5. Måtte ta av klips nr.13. så ta ut overføringa(nr.11). Så skal nr.7 stå i en spesiell posisjon før du får ut girstanga. Som du drar rett opp. En del knot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå