carlhaakon Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hei jeg vurdere og selge / bytte min E30. kan byttes i E28 dette er da 1984 model E30 316 uten luke. den ble EU godkjent i vinter. til neste år er den også veteran så da koster den veldig lite og ha KM 159.000 har brukt denne bilen i ett halvt år nå. den starter og går uten problemer, bilen går bra og går bedre en de 320en jeg har prøvd. bilen har bra sommer og vinterhjul. alu felg på vintern og orginale strøkene stålfelger til sommern. bilen har veldig lite utstyr da den er solgt ny i norge. men den veier i underkant av 1000 kg så morsom bil og kjøre. negative med bilen: den har noe rust. noe på dører, buer bak, noe på karroseriet her og der, den har hatt to hull i gulvet som forje eier har tettet med plater. framskjerm på fører side må byttes da denne har rust hull. fører stol har stort hull gulvteppe mangler, da forje eier kastet dette samt litt lister i gulvet mangler fjærer er kappet noen runder den lekker litt olje, dette skal jeg prøve og få fikse før salg den lekker også fra radiator, men jeg har kjøpt dette nytt så dette vil bli fikset før salg kan også være andre små ting jeg ikke kommer på nå. dette er jo ingen ny bil lenger har teipet framskjerm da den har en stygg skarp kant, denne må byttes. den på andre siden er byttet og er ny flere bilder kan jeg ta om noen øsker det Er sikkert mye anna jeg også har glemt så bare spør om det skal være noe. Folk som skal rette på annonsen min kan sende meg PM så tar vi disksjonen der pris 20.000/ bud eller bytte i E28. Mvh Carl Haakon Schjøll tlf 93634851 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Free bump! Fin og kjøre og går veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Er åpen får BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 pris hadde du tenkt deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 pris hadde du tenkt deg ? Har bud på 15, han skal hente bilen 1 juli om ingen andre har kjøpt den innen da slik ser den ut nå. har gjort mye på bilen siden de bildene lenger opp ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Tøff bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 takk litt flere bilder her fra bilen felgene føller ikke med desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Har du preface fangerne fra denne og selge? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Har du preface fangerne fra denne og selge? hehe de har jeg gitt bort desverre, ellers skulle du fått de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå