Breitling Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Holder på å overhale min webasto nå, bestilte komplett rep.kit fra Schmiedmann, kostet ca 2500,- Legger ut en DIY når jegh har tid Tror at vi har tilnærmet identisk webasto. Du har akkurat samme symptomene som meg, må resette hver andre/tredje dag. Går helt fint helt til den plutselig stopper. Viste seg at jeg hadde et hull i selve brennkammeret ca 1 cm fra der gløderen er montert.
larserso Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 Vil tro det ikke er en rivende utvikling på de så det er mye likt på de ja. Det ser jeg virkelig fram til! Bytter du pumpe også eller kun tenner/rep-kit?
AsconaA Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Vil ikke dette gi feilmelding?? Nope, ligger ikke feilkoder inne på webasto Da slipper man ihvertfall tilsoting på småkjøring, jeg har 3 min til jobb og det har nok ikke webastoen veldig sunt av, men setter den på igjen når jeg kjører lengre turer for å la den gå iblant
Breitling Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Vil tro det ikke er en rivende utvikling på de så det er mye likt på de ja. Det ser jeg virkelig fram til! Bytter du pumpe også eller kun tenner/rep-kit? Bytte kun brennkammer, gløder og pakninger. Både sirkulasjonspumpe og drivstoffpumpe ble testet og funnet fungerende, så dropper å bytte dette så lenge de går
Breitling Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Ikke ferdig med DIY ennå, men du kan lese deg frem til ganske mye hvis du følger denne reparasjonsmanualen: http://www.jpcdirect.com/wp-content/uploads/2010/05/Thermo-Top-E.C-Workshop-Manual.pdf
Eirik70 Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Gjør som jeg har gjort på min E61, jeg har montert bryter som bryter sikringa på Webasto inne i hanskerom, da slipper man at den aldri får gått seg rein pga av all småkjøring. Hvilken sikring i hanskerommet er det snakk om?
smiley87 Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Hvilken sikring i hanskerommet er det snakk om? Er vel hovedsikringen til webastoen. Plass nr. 20 og 20A sikring hvis jeg ikke tar helt feil. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Azeton Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Om bilen blir brukt veldig mye på korte turer så ville jeg vurdert og trekt sikringa. Og alltid nok drivstoff på tanken til at webastoen kan gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå