Trond.S Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Skiver, klosser og calippere med klaver til E39 M5. Store 345x32mm skiver i god stand og mye igjen på klossene. Pris 3000kr Tlf: 93409687 Hilsen Trond
///MPower Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 har du et mål mellom bolthullene på klaven? senter-senter
Trond.S Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Da har jeg vært ute å prøvemontert litt. Ser veldig bra ut for vanlig også e39, hvertfall så lenge det er snakk om prefacelift. Facelift har jo et litt annet bremseskjold så tør ikke love at det passer like greit der, men er vel i tilfelle bare den "skrapa" som er montert på dem som må modifiseres litt!? Her ser dere klaringene på e39 med 6'r forstilling: På e28 og e34 passer skiva bolt on, men ene innfestningsøret til calipperen bommer litt som dere ser. Sideveis treffer calipper riktig på skiva. Skjoldet er jo også selvsagt for lite på e28'n. På e34 er det kanskje muligheter for å bruke skjold fra M5 med de store bremsene? Jakobm5: Prisen står i første post og er 3000kr ///MPower: Har ikke disse målene har nå, men om du lurte på bremser til e34'n din så serdu rett over her at det trengs litt kreativ tenkning for å få det på Si fra om du fortsatt ønsker målene så kan jeg måle.
Bmw mann Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Hvor mange km er skiver og klosser kjørt? Kan du måle tykkelsen?
Trond.S Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Har ikke peiling på hvor mange km det er snakk om, men mye klosser igjen så det er nok ikke så mange km. Skivene kan jeg måle i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå