Markus E30 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hei hei! Rett før påske var jeg og min tvillingbror ög så på en e34 525tdsa som hadde gåen revers. Bilen virket meget bra både teknisk og kosmetisk så vi kjøpte den uten og engang prøvekjøre den Fant ut etter kjøp at revers funker det Så da er den saken biff! Trenger litt olje muligens. Bilen har bare hatt eldre eiere og vært i samme familie siden ny så alt av deler i understell er byttet samt bilen er godt vedlikeholdt. Fant bare ett(!) sted det var rust. Denne bilen blir brukshora vår etter sommern da vi flytter til oslo og ikke vil bruke god bila i saltlaken der nede Nok snakk. Over til litt info og bilder Info E34 525tdsa 92 mod Rulla 360-380.000 km, er pixelfeil så ikke lett å se. Lazur Blau Metallic Utstyr Skinninteriør, bytta fra en svensk 95 mod. Null hull. Nivåregulering bak, som funker ABS Delt bakluke, Elsker den! Dobbel takluke To sonet spylevæske system Cruise Kontroll Høytaler i taket fra samme bil som interiøret Original spoiler på bakluke Ettermontert xenon, 5000k Tåkelys Planer EU Godkjenne den TRF chip 4,5 Dieselstuss Raktrør BBS rc 17", kjøpt edit: selger var rasshøl å solgte de til noen andre.. Senk foran Mulig senk bak, men nivåregulering er kjekt å ha Polere opp innsug(?) Polering Oppfriskning av interiør Bilder er alltid gøy - Markus og Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Har kjøpt nye glødeplugger siden den er litt tungstartet. Merkelig nok går den veldig fint på tomgang Etter å ha kjørt den litt så har vi blitt enige om at det er stor forskjell fra sedanen min. Men Kjørekomforten er skyhøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Flaks for deg at din er tigth'ere i understellet Hadde vært flaut vis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Fikk noe deler til denna i samme pakke som deler til e30'n. 6 nye glødeplugger Så var det å finne ut hvor dissa satt hen. Ingen av oss har hatt diesel før. Fant de jo fort uten mye leting, under innsuget. Begynte å demontere, men kom jo faen ikke ordentlig til og mista muttere og verktøy nedimellom Så da blei innsuget demontert. Veldi enkelt igrunn hvertfall når man er to! Noen som har vært litt for glad i pakningsmasse så den blei fjernet og rengjort ordentlig. Gammel plugg. Trengte å bli skifta ut ja Gammel vs ny Ferdi skrudd sammen igjen ! Tok vel 1.5 t, men var verdt det. Starta mye lettere nå - Markus og Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Grattis med bruksvogn! Er helt sjef med "ikkesånøyebiler" Har selv en Audi 80 tdi som har passert 406.000km.. Legger "litt" om kjørestilen når jeg kjører den kontra M3'n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Takk takk! Ja, er deilig det selvom denna blir bortskjemt er jeg redd for Haha, ekke det stusselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Klar for EU 07.30 imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Da er den ferdi på kontroll! 2 toer feil. Ene viste vi om den andre var overraskende! - Forskjell i bremsekraft >50% av høyeste verdi - Høyre bak - SENKEFJÆRER IKKE FØRT INN I VOGNKORT (ja det står med store bokstaver ) Visste ikke bilen var senket, men har org fjærer liggende så den saken er biff Så annser egentlig denne som godkjent da dette tar kort tid å fikse på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Håndbrekk fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Siden min E34 skulle få litt oppmerksomhet så fikk denne være med på morroa De skulle på min men markus var fast bestemt på at de skulle på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Looking good ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Kommer seg nå! Fikk vasket den litt igår og så blei det enda bedre! Greit å få bort støv fra juli ifjor En polering og nye felger så blir det nok ikke så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Er vell en meget grei brukshore da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Oh yes billig og a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Åå? Alle ska få asso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå