Markus E30 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Pent motorfeste Kjør på med coiler En ekstra bulk er det ingen som legger merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Pent motorfeste Kjør på med coiler En ekstra bulk er det ingen som legger merke til Haha nja, greit å tatt de før de rusta frista no daa! Coilovers ha vore nice kNOSKAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 kNOSKAR! dagens jævlig gira på coilovers i au, men vil ha shiny bil først, og det kosta tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 kNOSKAR! dagens jævlig gira på coilovers i au, men vil ha shiny bil først, og det kosta tydeligvis U no liek? Nei,de er ikkje billig Men, verdt de kNOSKAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 kNOSKAR! dagens jævlig gira på coilovers i au, men vil ha shiny bil først, og det kosta tydeligvis U no liek? Nei,de er ikkje billig Men, verdt de kNOSKAR NEI NEI, M-tech farge først å panser, å motor, så coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 kNOSKAR! dagens jævlig gira på coilovers i au, men vil ha shiny bil først, og det kosta tydeligvis U no liek? Nei,de er ikkje billig Men, verdt de kNOSKAR NEI NEI, M-tech farge først å panser, å motor, så coilovers Haha Får sjå kordan de går Bestilt diverse småtteri til E90en og noken deksel til hardtopen Mvh kNOSKAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Blir sperrediff nå til 318is motoren kjem i :grin: Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Har bestilt diverse som kommer snart:grin: 2 småe deksel inni til hardtopen, som skal dekke til hendlene! Så fikk jeg kjøpt meg nye matter med nye låsinger! Og så har jeg bestilt JOM coilovers, siden de trengs så får de se hvor lenge de holder! Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Motor på vei ut delebiln First time! Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Ble veldig bra med felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Ble veldig bra med felgene! Jo, takk Litt budsjett hjul, men er ikke mange som har sånne da Tøff bilen din og Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hehe, ja syns de var veldig tøffe Ja, bilen min. Fin langt ifra men langt ifra fin. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Ja, var jævli stygge felgene når jeg begynte så, er litt fornøyd Hehe, skjønner hva du mener Digger farge valge ditt så vurderer å gjøre de samme Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Har fått noen små pakker i posten dei siste dagene, nye senterkopper til felgene, noen deksler inni coupen/hardtopen. Dekslene : Før: Etter: Blei mykje bedre Så fikk jeg nye senterkopper:-) Fikk med en artig detalje med senterkoppene:grin: Sent from my HTC One X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Bestilte nytt armlene og midtkonsoll på koed. Fikk de i posten tidligere idag, og monterte de med engang! Litt farging, så blir de bra Driver å bytter diff nå til brems og skal levere deler til lakk ila uken, så de er klart til GS treffet! Får håpe att coiloversene kommer snart ifra M-teknikk, så får bilen litt nærmere bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå