Gå til innhold

Knut's E36 Cabriolet / ACS Type 1 / BC Coilovers / Ferdig lakket, bilder :)


knoskar
 Share

Anbefalte innlegg

Må si att de er kjekt med diffbrems :grin::grin:

Mangler litt motor, men har en 318is motor som skal få bytte plass, med 318i'en :lol:

Blir de litt bedre! Fikk med noe effektanlegg og, så får håpe de blir fin lyd i den 8-)

Skal kanskje levere m-techen på tirsdag, så jeg får de lakket og slik jeg får de på til GS treffet :grin:

Så kan regne slutte! Sånn att de blir flere sånne dager! 8-)

Vegardb17.i framsete ;-)

buqegage.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de vell på tide med en liten oppdatering!

Har fått lakkert framfanger og bakfanger!

Kjørte utover til lakkeren med fangerene på tirsdag, hentet igjen på onsdag! Deretter ble de montering!

Her er bilder ifra da jeg hentet dei.

varabyju.jpg

saba8y8a.jpg

Fikk kommet meg til jobben å hentet caben! Da var de bare å begynne! Etter litt banning og svetting(23℃) inni hallen!

Så kom fangerene på bilen! :grin:

yruvu9up.jpg

va7umu6a.jpg

eve7arej.jpgi

ema6ymud.jpg

gyjetyma.jpg

Ble veldig stusselig med potta nå, så får vell bytte motor og potte som utfyller litt meir ;-)

Men, alt i alt! Så gjorde de seg veldig bra! :grin: Skal ta M3 speilene snart og muligens sideskjørtene! Har nye originale chrome nyrer som skal på! Da disse som står på er heilt på jorde skeive! :shock:

Men driver forsatt å venter på JOM coiloversene mine.. Skulle vert sendt ifølge forhandleren. Kjedelig att den er skyhigh framme :/

Skal forresten til GS treffet imårra!:grin:

Reiser vell med Vegardb17 og noen til her ifra :)

Tusen takk til Nikko101 og Hzh for hjelp! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter eit små vått GS treff, så rant slagg etter for mye deilige biler :lol::grin:

På veien hjem, så fikk jeg tlfn om att de var kommet en pakke.. Har handlet endel på ebay i de siste.. så spørte hvor den kom ifra, og de var faen me de coiloversene som kom!

Etter polering halve natta før GS treffet, så blei de montering utsatt;p Søndagen kom og kjente de klødde greit i fingerene!

Ringte til en kompis, reiv med meg noe verktøy å begynte! :grin:

Bake gikk de rimelig greit! Bilde om ny vs gammelt!

8913dlkdox579fa15la2.jpg

Skrudde av eine siden framme, daa kom problemer som ikkje var forventet!:P

Tårnlager som var for tykt! Ringte til en kompis som har mye rart liggende :)

Dro frem K-Sport Full justeringdplater,men passet ikkje pga bygde for mye.. Så hadde han splitter nye også liggende og de var rette sorten! Rett hjem og montere! :grin::grin:

mb60negbz3vwls0dbh6x.jpg

58gcprsqw1od2c2rp71k.jpg

Fikk bytta alt og justert den greit ned, har mye å gå på ;-) Men,har en jævli oppkjørsel og da blir de sånn som den er nå! :mrgreen: Den skulle bygd litt mer ned på framfangeren!

i

Her er bilder anyways!

yne5e7e6.jpg

5u6aru3e.jpg

qe6y4abu.jpg

a5ege3ym.jpg

uzynu5ad.jpg

e7arebym.jpg

nu7y5yge.jpg

udeveda6.jpg

byte9ure.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trua på motorbytte snart jeg ? eller ka knoskar! ?:D

Burde gjøre de snart! :) Får ta å gå over motoren endag å se :)

Dette blir utrolig bra! :D

Du står faen meg på :)

Digg med lavere bil? Hvordan er det å kjøre med JOM?

Takker Martin! :) Blitt pen bilen din å :D

Ja! Uvant å kjøre med, er så jævli lav midt under bilen. Så skraper hele tiden :lol:

Mtp prisen, så meget kurrant :) Har jo powerflex i hele bakstillinga så er jo stivt ;-)

Humper og spretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakket M3 speil ikveld!

Så dei kjem vell på iløpet av helga :grin: Så de får jeg håpe blir bra! Bare sideskjørt og grillramme igjen!:-) Litt smårust her og der menne, får bli til vinteren;)

Her er et bilde av eine speilet, trur de var rett etter base!

6u2unyge.jpg

Legger ut noen flere bilder imårgå! Henger til tørk :) Lakket grøftelys deksler og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Kim ;)

Her er noen bilder! :D

azaja5ur.jpg

a9asa7et.jpg

asyzuvy4.jpg

bydatujy.jpg

Blei greit resultat med tanke på de var sprayboks :) Blir å våtslipe litt og polere opp igjen :)

Bilen står nå opp jekket med spindel og svingarm av skrudd for hjullager skifte.. og trur du ikkje jeg fikk feil hjullager tilsendt?!:evil: Får nytt imårgå, så da blir de skruing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...