Hzh Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Notbad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Veldig bra finish til å være boks! Hvor har du kjøpt lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Veldig bra finish til å være boks! Hvor har du kjøpt lakken? Kjøpte den på Ødegård Lakk i Ålesund Dei selger pakker for flekklakking http://www.odegard-lakk.no/default.aspx ... oduct=8342 Der finner du Har du metallic lakk , så tar du uten herder på basefargen Genial pakkeløsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Etter ei fin helg på gatebil ilag med Vegardb17, Nikko101 og flere! Så endte de med at jeg kjøpte meg nye felger! Har alltid hatt ein sans for Ac Schnitzer felger, og ikkje minst Rennesport Type 1! Har med andre ord, fått kjøpt meg drømme felgene mine Her er noen bilder! Felgene er 17" og 8" breie, blir å kjøpe nye ringer og kjøre med 8.5" å 9.5" Ytterringene er 1.5" breie nå! Kjøpte meg oransje blinkers og fikk testet dem før jeg reiste på Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Fin cab med kule felger Ble veldig fin med gule blinklys. De gammle hadde helt feil farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Fin cab med kule felger Ble veldig fin med gule blinklys. De gammle hadde helt feil farge Tusen takk:) Ja, De gjorde seg ja ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonrockz Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Ouuu, de AC felgene.. sjalu jeg nå Knut ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Haha Satse på å få kjøpt nye ytterringer snart Kjøre 8.5" og 9.5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Går sakte med oppdateringer her! Har ferie og holder på å bygge garasje med fadern! Blir løftebukk, så satser på å få tatt diverse i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 få på ei opptatering, mye som skjer framover! MortenE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Dette må jo bare blir tøft! Rennsport hjul på E36 er innertier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Dette må jo bare blir tøft! Rennsport hjul på E36 er innertier! Jo, takk har trua på at de blir tøft! Må bare få spart opp til nye ytterringer og dekk! Alle pengene går til noe annet akkurat nå så! Som de kommer oppdatering på få på ei opptatering, mye som skjer framover! Jada Tenkte å bli ferdig før jeg oppdaterer Satser på alt går bra! Så får de bli litt hemmelig inntil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 blir no bra lel so Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Dette blir som bra! ACS Rennesport passer som hånd i hanske på E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Dette blir som bra! ACS Rennesport passer som hånd i hanske på E36. Hehe, tusen takk! Gleder meg til å få dem på! Kan også røpe att de blir 318is turbo i den! Kommer mer info snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå