knoskar Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 blir bra ta knut! kan no bære bygge motoren min til dena i ? :ppp Haha, sku ha gjort de fått skikkelig blårøyk te sommarn Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 hahahahaha, jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Kjøpte ytterringer av Erlendmelk her inne! 3" og 2" Holder på polere dem nå! Har fått tatt den ene 3" Før: Etter Edit: Fått ferdig alle ringene, sånn at dei er klar til montering så må bare få splittet felgene å montere Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Se der ja!! Ble blanke de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 dei ble veldig blanke vart bra ta knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Blir bra dette! Hva blir total bredde og et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Se der ja!! Ble blanke de Ja Ble ganske så fornøyd Takker nokk en gang for handelen dei ble veldig blanke vart bra ta knut De blei de Gleder meg til å få ferdig resten av bilen! Blir bra dette! Hva blir total bredde og et? Takker! Pen bilen din! De blir 8.5" Et27ish framme og 9.5" Et14 bak De blir Ikkje noe voldsomt, men blir forhåpentligvis bedre enn ingenting! Skal du på Bud i år? Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Høres bra ut skal på Bud ja, årets happening det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Takk! Da ser du muligens denne der! Spørst om jeg blir ferdig til da:p bor bare 1.5time unna så Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Detta blir ordentlig bra knut! satser på vi ses på bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Detta blir ordentlig bra knut! satser på vi ses på bud ! Ja! Får håpe jeg blir ferdig Jaaa, du og Martin får ta å komme assa Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Blir nok ferdi Ja om kw kommer så dukker vi opp på bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Blir nok ferdi Ja om kw kommer så dukker vi opp på bud Får håpe de viss Ikkje, får dere komme uansett Holdt på å splitte felgene og monterte dem igjen igår, har igjen en felg! Så de blir muligens å bestille dekk når lønningen kommer! Her er iallefall ett bilde Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Ble endelig ferdig å skru sammen felgene igår! Så nå er dekk bestilt og! De blir 195/40-17 på 8.5" og 215/40-17 på 9.5" Monterte også koppholdere,myntholder og askebeger i midtkonsollen igår, skal de å få tatt bilde av de Begynte etter de å legge dempematte inni ene døra.. Så skranglekasse lyden forsvant! Skal ta andre døra idag og fortsette på kanalene og sandblåse å ha på epoxy Fikk tatt ett hul i høyre hjulbue framme, sveiste ferdig, sandblåste,grunnet og hadde på karosserikitt på sveisene.. Et bilde før jeg kappet ut. Her er et bilde av kappet ut rusthullet Skal legge til bilde av sånn de er nå Sent from my C6903 using Tapatalk MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Jævlig bra knut! Må få ræva i gir å få ordna felgan mine au Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå