knoskar Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Jævlig bra knut! Må få ræva i gir å få ordna felgan mine au Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Ja, de burde du Bære å begynne ^^ Brukte ca 1 time på å splitte,skrape vekk all limen,slipe overflata sånn att limen fekk skikkelig vedheft.. So kryss stramma i alle boltan Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Berre 1 time per felg?? Muttertrekkar da eller? Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Pure hand power skrudde laus alle og so brukte i fingran te skru tå muttern Blir Ikkje ferdi ma å stå å klø se i haue å prate vettu xD Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Sånn står den akkurat nå Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 so badass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Bilen er på EU kontroll nå! Så får håpe alt går bra ^^ Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Bilen skal på etterkontroll når jeg får delene mine ifra GS! Har også fått nye coilovers i posten! Bc racing BR coilovers ^^ Så har jeg fått hjelp av en god kompis til å ta litt flere bulker, så nå nærmer de seg lakkering. kommer en update når jeg får tid til de Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Blir bra når den e ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Blir bra når den e ferdig Får håpe de! Er igjen endel jobb da, håper på å rekke BMWccn treffet i Ålesund Bare posten som har rotet vekk pakken min ifra GS Bildeler som vanlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Bilen ble godkjent idag! Så nå blir de å demontere alt å få pusset ned bilen Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Gratulerer med både fin bil og vel overstått EU-kontroll! Ser ut som et lovende prosjekt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Gratulerer med både fin bil og vel overstått EU-kontroll! Ser ut som et lovende prosjekt dette Tusen takk! Håper på at de blir bra tilslutt ja! Var å handlet lakk! Så nå er de bare å ordne siste rest Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Gratulerer med både fin bil og vel overstått EU-kontroll! Ser ut som et lovende prosjekt dette Tusen takk! Håper på at de blir bra tilslutt ja! Var å handlet lakk! Så nå er de bare å ordne siste rest Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Bilder av ferdig lakket karosseri er litt støv og slikt..Men siden jeg lakket den i garasjen med et par lys for lite. Så er jeg sånn egentlig fornøyd Skal ta opp igjen panseret og bakluka engang så! Skal grunne og lakke resten av bilen nå! Framskjermer,sideskjørt og grillramme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Utrolig bra knut! Gleder meg til å se den ferdig ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå