Hzh Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Enig knut, vart bra ta får første gang du lakker en bil! og i den garasja, Regner med de gjør seg godt med våtsliping såg også bra ut resten du av delene du sendte på snap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 he vel ikkje våtslipa den enda sikkert? kjem se vel mykje etter ei runde ma 3000 papir og polering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Ja blei overforventa for å vare ærlig ;p hadde litt dårlig tru på meg selv men, kommer nokk til å bli supert med 3000 papir og en fin polish ;D Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Her er bilder av bilen ferdig montert Fått på bc racing coiloverene og hjula! Må ned fremme endel! Men, var sjukt digg å få kjørt den etter hard kjøre dei siste ukene ;D Må takke dei som he hjelpt til litt! hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 oyeah, kom å hent eksos delen etterpå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Will do ska te molde om 2 tima, svippa innom da Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Dørtrekk next xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Lite har skjedd siden sist Fått tak i nye dørtrekk og fått på studs med røde lugs! Har noen bilder av bilen! To er tatt av ei venninne når jeg vaska bilen før bmwccn landstreffet i Ålesund igår! spuijnsarn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Var digg med enj lufte tur i cabben idag godt ja! stiv vart den au, ble mer å mer vant med studsa au! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Var digg med enj lufte tur i cabben idag godt ja! stiv vart den au, ble mer å mer vant med studsa au! Ja, har vert ganske deilig å kjøre med taket nede! Ja, tror de er en tilvenningssak! Mulig jeg kjøper nye med annen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 jess mhm er de! ååh lila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Vurderes solgt Noen som har lyst på cab? Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Bud, 14050.- + Acs felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Bud, 14050.- + Acs felgene?No thanks bro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Faen ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå