Blø-Racing Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 2x nye BMW E30 Skreddersydde 4340 108mm, PPM Racing drivasklinger til e30 selges ubrukt og ny i eske! Pris: 6000.- Evt frakt i tillegg! 1x Venstre og 1x Høyre Custom 4340 108mm CV Stikkksling drivaksel, passer alle E30 BMW med 188 Diffhus! Passer på biler med og uten ABS, som vist på bildet. Best egnet for Turbo ladet E30 som sliter med og knekke asklinger! E30 heavy duty Chrome Molly aksel stenger laget av høyverdig kvalitets materiale, og en kraftig stikksakling til diffen følger med! Passer best til banebil eller rally! Noe modifisering må påregnes!
Hardtop Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Er dette bolt on? Ser ut på bildet som om ytre del (med mutteren) stikker lenger ut enn originalt?
opasb Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 Pm meg kontakt info.. Martin 46933112 Martin@imtas.no
Blø-Racing Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Det er for at ytre ledd er større og kraftigere en det som er orginalt. Det vill nok stikke litt utenfor enn det orginale.
Blø-Racing Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Ca samme som og montere M5 nav og driverk. Men blir litt mindre modding siden dette er ledd på ytre og M5 er 2 spindler presset sammen.
opasb Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Ok. Da blir det heller 210diff og ppf akslinger til meg
Blø-Racing Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Ok. Da blir det heller 210diff og ppf akslinger til meg Ja det er jo ett kraftig driverk det også. Litt dyrere og mer arbeid og få til da men. De akslingene her er like sterk som ppf sine, og det følger med herdet medbringer som skal inni i diffen som er kjent for og knekke inni sperre delen på 188 differ. Ytre ledd på de her er 114mm.
Kristov Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Det står på nettsiden deres at de skal passe uten modifiseringer - er det feil?
Blø-Racing Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Det står på nettsiden deres at de skal passe uten modifiseringer - er det feil? Ja desverre! Dette er en ny type de har laget som er større og kraftigere enn den de hadde tidligere som var bolt on. De var tom på lager da jeg bestillte dem jeg trodde var bolt on. Fikk beskjed om at de var tom på lager og ventet inn en ny forsterket type. Jeg har ventet i 4 mnd på de jeg har her nå og dem passer da ikke uten og modifisere. Men det er råe akslinger som fungerer veldig bra på en banebil der det kan moddes litt.
Kristov Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Det står på nettsiden deres at de skal passe uten modifiseringer - er det feil? Ja desverre! Dette er en ny type de har laget som er større og kraftigere enn den de hadde tidligere som var bolt on. De var tom på lager da jeg bestillte dem jeg trodde var bolt on. Fikk beskjed om at de var tom på lager og ventet inn en ny forsterket type. Jeg har ventet i 4 mnd på de jeg har her nå og dem passer da ikke uten og modifisere. Men det er råe akslinger som fungerer veldig bra på en banebil der det kan moddes litt. Vet du hva som må moddes?
Blø-Racing Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Det står på nettsiden deres at de skal passe uten modifiseringer - er det feil? Ja desverre! Dette er en ny type de har laget som er større og kraftigere enn den de hadde tidligere som var bolt on. De var tom på lager da jeg bestillte dem jeg trodde var bolt on. Fikk beskjed om at de var tom på lager og ventet inn en ny forsterket type. Jeg har ventet i 4 mnd på de jeg har her nå og dem passer da ikke uten og modifisere. Men det er råe akslinger som fungerer veldig bra på en banebil der det kan moddes litt. Vet du hva som må moddes? Det jeg kunne se som var største problemet på en bil som er brukt til vanlig er håndbremse kabelen. Den må vekk! Men det må den med E28/E34 M5 ombygging også. Eller lage en egen patent på den som jeg ser mange har gjort når de bygger om til M5. Ellers er det samme moddinga som og montere M5 driverk. Slipe litt i bærebro der ledde går inn til spindel. Kappe av en bit der fjørskål plata ligger på bærebro mot drivledd, eller flytte den lenger inn. Kansje flytte demperen en demper lengde bak, det må gjøres på M5 tillpassing siden der er 2 spindler som blir presset sammen i lager. Litt usikker på det siden dette er ledd i enden så det går lenger inn i bærebroen. Om den treffer noe så blir det mansjetten. Har ikke prøvd så mye siden jeg ikke vill bygge om til dette når jeg egentlig ikke trenger så kraftige akslinger på min bil.
Dirty Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Alt følger med er kun tilpassing som må til? trenger ikke kjøpe nye drivledd osv ?
Blø-Racing Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Alt følger med er kun tilpassing som må til? trenger ikke kjøpe nye drivledd osv ? Alt følger med som viser på bilde. Kun tillpassing på bil'n som må til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå