Tommy Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Jeg må ha et sett med nye dekk til min E36 M3 i dim 225/45x17 og 245/40x17. Jeg ville egentlig ha Michelin pilot supersport, men disse leveres ikke i 17" i europa (kan få fra tirerack, men vet ikke om det holder tidsmessig, å så blir de ganske dyre, med frakt/mva.) Så da er spørsmålet mitt, hvilke alternativer finnes det til disse. Bilen brukes til litt langkjøring, nürburgring (skal også innom en dag på spa) og litt annen banekjøring) R dekk er ikke aktuelt, og heller ikke disse Federal RS ettellerannet, som har en tendens til å sprikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Ville vurdert Continental, Yokohama, Bridgestone eller vanlige Michelin. Alle gode gatedekk som også tåler et par runder på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Har sett litt på Yokohama Advan sport, noen som har erfaringer med dette? http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop ... sowigan=So Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 viewtopic.php?f=18&t=254999 Går for 3000kr, kan muligen ordne billig frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 jeg prøvde yoko adv sport på 325'en. er jo fort 3-4 år siden nå, men kjørte nesten en hel sesong på de. Svært gode dekk syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Jeg har handlet de av E30TurboTouring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå