vrossi46 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Lurer på om noen har prøvd desse før.? http://www.ebay.com/itm/BMW-E34-525i-M5 ... a8&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ser ikke vitsen... Har vært kjørt langt over 600 hjulhester med standard coiler, hvis det ikke var over 700... Så igjen, ser ikke vitsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 bremi lr bosch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Jeg kjøpte disse når jeg fikk feil på coilene mine, merket ingen forskjell etterpå, er helt lik de gamle Bremi coilene, men de er rødmalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 var d på en orginal motor? planen var å bruke d på en turbo motor på rundt 600hk.. so va litt usikker på de orginale hang med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Min er ikke helt original nei men har ikke overlading, skal du ta ut 600hk må du vel ha datasprut og annet tenningssystem uansett, har sett noen bruker VAG coiler, men vet ikke om det er noe bedrem:søk på PPF forumet, der sitter kunnskapen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Skal man kjøre sprut så er vag-coiler et bedre alternativ etter som det sitter tennsteg i coilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Skal kjøre sprut ja.. mn er ikkje noke problem å kjøre orginal coilane sann sett.. har vurdert vag coiler.. mn såg på disse som ett litt billigare alternativ vist dei er bedre enn orginale.. har lest mange plasser at orginale holder 5-600. mn ha i håp at disse kansje holdt litt lengre.. men om ingen har noe spess erfaringer vekj ej om ej tør å satse på disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Monterte Bavauto coiler i motoren min, Merka ingenting på effekten. Dei er laga i china, så eg tviler på at dei er bedre enn orginale. Bavauto coilar er kanskje bedre viss du har overlada motoren, og har problemer med tenningskutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hvis du skal kjøre med noe anna enn originale coiler så bestiller du Vag-coiler fra PPF.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 noen som har dele nr på de VAG coilane som blir brukt til m50.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå