LK Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Skal bestille endel deler til min E39 520 på Koed,men finner ikke strammehjulet og klimareimen. Er jeg blind eller har de ikke de delene,noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 De skaffer alt som BMW-forhandler selger, men er dårlige til å legge de ut med bilder på nettsiden. Finn delenr på GS, klipp ut og lim det inn i søkefeltet i handlekurven på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Eller bruk www.realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Det har jeg prøvd,men jeg får ikke søkefunksjonen på Koed til å virke. Skjer ingenting når jeg trykker på søkeknappen der,er det min pc som er rar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Fungerer fint her så er nok noe feil med pcen/nettleseren din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Snodig,har prøvd både Firefox og Explorer,får det ikke til å virke.. Er det noen som kunne søkt for meg og skrevet i hvilken kategori AC reima og løpehjulet til dynamo\vannpumpereima ligger? Er til E39 520I 1997modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Tror disse reimene kalles riprem på dansk på siden deres .. Fikk med en sånn på min siste bestilling derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Har fremdeles ikke funnet noe. Finner ikke rem i det hele tatt og får jo ikke søkt.. Edit: Har fått det til nå,ripperem kalles den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå