Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes ikke det lukter fælt, som gjødsel eller dritt generelt. Det er en lukt du kan finne deg i at andre har i bilen, men i min synes jeg det er en ubehagelig lukt, eller stank, om du vil! Hehe. Alt for mye, alt for sterkt og ikke en lukt jeg synes er god.

Og da blir det ganske irriterende. Men jeg får den nok vekk til slutt :)

Får se om det ligger fler inni viften når jeg putter i navien, men lukten er nesten borte nå, så mistenker at det ikke ligger fler alikevel. Me får sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg aldri har hatt en BMW med takluke! :)

Men ja, har prøvd med alt åpent og klima på full guff, åpent på verksted over helgen og så mye som mulig når det er fint vær..mens jeg kjører osv. Men det sitter skikkelig.

Etter skinnrens og et par luktrens, ble det nesten borte, så prøver mer lufting og så Evt mer rens. Skulle hatt sånn ozon-aggregat. Ozonbehandling gjør visst underverker mot lukt.

Så skulle jeg hatt en våtsuger og børstet tak og gulv godt inn med tekstilsåpe.

Får bare fortsette. Funker greit foreløpig, og blir bedre og bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet eddik fungerer bra hvis man skal fjerne røyklukt i bil, mulig det går med wunderbaum også. Lukter litt dritt av eddiken en stund, men det går fort over. Bare å ta eddik på et syltetøyglass og lage noen hull i lokket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve det også! :)

Ser ut som jeg hadde rett ang. tollen tidligere.

Dynavin overlevde skogbrann i Cali, og kom til Norge etter få dager (Dyr express shipping)

Så begynte eventyret, som vanlig.

Dag 1. Sendingen er ankommet mottakerlandet

Dag 2. Sendingen er til importvurdering

Dag 3. Til tollager. Årsak: Avgifter beregnes før utlevering/videresending

Dag 4. Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret

Dag 5. Sendingen er lagt til fortolling av posten

Voldsomt som de styrer. Hehe. Nå mangler jeg bare at de (feil)sender den rundt halve landet, før den kommer frem.

Klør i fingrene etter montering nå. Allerede skaffet over 100 musikkvideoer, lagt inn på USB penn :)

Ble litt lite penger igjen etter nytt kjøleskap osv, og hadde ikke planer om å kjøpe mer til bilen...Men klarte selvfølgelig ikke å la være.

Så jeg bestilte den braketten til å flytte klimapanelet ned til oppbevaringsrommet (fra koed for 888,- ink frakt), samt LED til interiørlys (2 til leselamper fremme og 1 i midten, og 4 til taklamper bak), så kjøpte jeg Cree LED med linse til ryggelys.

561857114_o.jpg

$(KGrHqJ,!iQE5fbSLsPfBOeZ9IuUV!~~60_35.JPG

single-2.jpg

Av LED, mangler jeg: Handskerom, bagasjerom, fotbrønner og spredere/grøftelys (25w cree med linser blir bestilt)

Ellers er det bare koppholder til midtkonsoll og oljeservice på listen over kommende planer.

Senere må jeg få sandblåst og pulverlakkert 18" vinterfelgene. Tror det er M6 felger. Og så skal det selvfølgelig valses litt bak, og på igjen med spacere.

Lurer veldig på M3 bredding, så kjøper muligens del for del, som et langtidsprosjekt, uten å montere før det er komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge ut prossesen om montering av Dynavin spilleren. Jeg Kommer til å gjøre det samme, men dessverre er jeg helt håløs på ledninger og elektronikk, så jeg gleder meg ikke veldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en veldig god manual på YouTube!

En amerikaner som viser hele installasjonen og strekking av antenner osv, over 2 videoer.

Har sett den et par ganger, så dette skal gå fint.

Hadde nok gått bra uansett, men nå går det mye raskere og jeg er sikker på metoden. Hehe

Fikk brev fra tollen idag, om at de mangler dokumenter for å fortolle den.

Så har sendt inn kvittering fra paypal osv over e-post, så håper de får behandlet det raskt og sender den avgårde. :)

Edit: tok et par dager før de behandlet dokumentene jeg sendte per Mail, så den er endelig sendt fra Oslo. Får muligens hentet den imorgen (torsdag 9.mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe spilleren kommer snart, vist du har prøvd original 16:9 må du gjerne vurdere de mot hverandre ;)

monterte forresten koppholdere sjøl idag. ble veldig bra, så det kan eg anbefale.

kostet vel ca 500 får den + oppbevaring/myntholderen du må ha bak. :)

hvem har du tenkt til å gi bredde jobben i fremtiden?

Espen~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran er det jo greit! Nye originale forskjermer, originalt M3 panser, original m3 fanger og lokari/plastskjermene foran (4 deler)

Bak er jeg litt usikker. Hvis det blir hellakkering kan jeg likegreit valse øverst og rundt hjulbuene bak. Men hadde vært best å få sveist på M3 bakskjermer. Får håpe det dukker opp noen brukte på forumet :) Har ikke anledning eller sertifikat til å hente et helt M3 skall rundtom i Norge, bare for å kappe av hjulbuene bak. Hehe.

Vet ikke helt hva som lar seg gjøre mtp de indre baksjermene. Kanskje de kan kappes av slik at valsen kommer godt til, så sveise på igjen e.l.

Har ikke prøvd original navi, nei!

Så det blir lite å sammenligne med. CD veksleren hakker hvertfall håpløst mye, så det blir greit med skjerm med CD uttak/inntak foran. Ellers hadde jeg muligens gått for original navi. Men skal jo ikke late som de andre funksjonene på dynavin ikke fristet! Hehe.

Fulgte ikke myntholderen med koppholder? Virket sånn på nettbutikken til koed. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer m3 karosseri selv, men er litt andre dyre ting før på ønskelisten :s Bakskjermene er nok best å få noen med peiling til å sveise!

Har original 16:9 jeg med navi, tlf, TV osv, litt tregere enn dynavin tror jeg men er fornøyd. tenkte å koble aux inpå cd vekseler ledningen med en bryter, så kan velge mellom begge :D

Så den på koed nå, er to deler der og (du ser skillet). Men ser ut som du får begge for 350. Kjøpte på GS jeg, jobber på damsgård så kjører forbi GS på veien hjem hver dag, de har jo flytta til byn ;)

Espen~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! Har ikke vært på nye GS. Var sist på kokstad, dagen før de stengte pga flytting. Hehe

Du har original navi, ja! Husker det fra annonsen :)

Men hvis du er fornøyd, er det jo ingenting å lure på!

If it ain't broke...

Hadde håpet å få den installert imorgen, men da er det visst helligdag. Dagene går litt i surr for meg, så husker sjeldent slike datoer.

Da kommer den vel frem, tidligst på fredag.

River i sjelen all denne ventingen! Har gledet meg så lenge. Var så mye teknisk på den forrige E46en, så hadde ikke råd til de gøyeste oppgraderingene. Så nå er jeg rimelig klar! Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med original ja men savner litt aux. Monterte en sånn klone en gang i en kompis sin e46, den var raskere enn min men mye mer rotete!

Bestill ting fra Norge istedet, å slippe all den ventingen er værdt de ekstra kronene!

Espen~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tar fort en uke fra Norge også!

Sparte nesten 3k på det, og får med iGo primo med europeiske kart på SD kort :)

Men hvis jeg bare hadde spart en hundrelapp eller tre, hadde jeg såklart bestilt innenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...