haybimmsen Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Artig prosjekt, driver og skal godkjenne 320 en min til 328 så er litt spent Den julbuevalsa lure e på om e hadde før XD
Daniel-A Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Noen som vet om det er mye jobb å godkjenne en 318is som er godkjent ombygd 325i til 3,0/3,2 M3? Tenker da forhold til BT.
Sturmtiger Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Tror du må også sveise inn forsterkninger til støtdempertårnene bak, ellers skulle det gå greit til M3. Nøkkelord til ombygging til M3 er "vekten".
Daniel-A Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Min er jo godkjent fra 318is til 325i, er vell ikke så mye forskjell fra 325 til m3?
Sturmtiger Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Min er jo godkjent fra 318is til 325i, er vell ikke så mye forskjell fra 325 til m3? Var en del forskjell ja, M3 kom jo bare med 4 seter, hadde større bremser og mellomaksel, den hadde ekstra forsterkninger bak, og den var noe lettere enn 325. Men du hadde jo 318is, så skulle gå greit med vekten.
Anders92 Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Var en del forskjell ja, M3 kom jo bare med 4 seter, hadde større bremser og mellomaksel, den hadde ekstra forsterkninger bak, og den var noe lettere enn 325. Men du hadde jo 318is, så skulle gå greit med vekten. Kom originalt med 5 seter. M3 er nok ikke lettere enn 325 se..
MaWeRiCk Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Skrevet Desember 31, 2013 Noen som vet om det er mye jobb å godkjenne en 318is som er godkjent ombygd 325i til 3,0/3,2 M3? Tenker da forhold til BT. Det er bare og søke BT så får du svaret, Det største problemet er vekten + at bilen må være teknisk lik M3 etter ombyggingen. Skal du bygge bør du bruke donorbil slik at du har alle delene, Dra på BT og plomber donordelene så slipper du og dokumentere hvor delene kommer fra da er det lettere å godkjenne. Hvis din lokale trafikkstasjon er vrange og lite behjelpelig bør du finne en stasjon som har godkjent M3 bygg tidligere du kan ikke forvente at alle kontrollører kjenner BMW At bilen allerede er ombygd til 325 gir deg ingen fordeler siden den for alltid vil være en 318iS i vognkortet. Hadde jeg hatt råd til en M3 donorbil hadde jeg bygget en M3. Den jobben jeg har gjort kunne like gjærne vært M3
Daniel-A Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 Det er bare og søke BT så får du svaret, Det største problemet er vekten + at bilen må være teknisk lik M3 etter ombyggingen. Skal du bygge bør du bruke donorbil slik at du har alle delene, Dra på BT og plomber donordelene så slipper du og dokumentere hvor delene kommer fra da er det lettere å godkjenne. Hvis din lokale trafikkstasjon er vrange og lite behjelpelig bør du finne en stasjon som har godkjent M3 bygg tidligere du kan ikke forvente at alle kontrollører kjenner BMW At bilen allerede er ombygd til 325 gir deg ingen fordeler siden den for alltid vil være en 318iS i vognkortet. Hadde jeg hatt råd til en M3 donorbil hadde jeg bygget en M3. Den jobben jeg har gjort kunne like gjærne vært M3 Okei! Takk for svar! Tror nok ikke jeg skal bygge om til M3, hvertfall ikke denne bilen
thomasode Skrevet Februar 26, 2014 Skrevet Februar 26, 2014 hei, måtte du bruke noen form for vekt papirer på bilen eller bestillte du bare time til vekting av donorbil og den du skulle nygge om ? holder på med samme greia selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå