robin johansen Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Hei Skal kjøpe meg en Bmw e36 318i om ikke så lenge, er en som har sendt meg bilder osv av bilen jeg da skal kjøpe. Hva er viktig og skjekke når jeg skal ditt og se på bilen? (legger ut noen bilder av den under så dere kan se) Håper på posetive svar og tilbakemeldinger Skal gi 17 tusen, den har gått 250tusen! Skjekka alt med Eu og det lille der Om noen vil at jeg skal legge ut bilder av bilen inni så si ifra Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Rust i kanaler, bæring.. Stort problem på disse Sjekk når regreim er byttet sist, også et problem på m40 maskiner Ellers er det vel den vanlige sjekken som gjelder, sjekk at alt elektrisk fungerer, motor går jevnt helt til turtallsperre, girkasse er tight (Evt at automat fungerer) osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Rust i kanaler, bæring.. Stort problem på disseSjekk når regreim er byttet sist, også et problem på m40 maskiner Ellers er det vel den vanlige sjekken som gjelder, sjekk at alt elektrisk fungerer, motor går jevnt helt til turtallsperre, girkasse er tight (Evt at automat fungerer) osv.. Edit: Så nå at du har M43, glem reim, denne har kjede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin johansen Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Er manuell også Er ikke noe mere enn rust og elektrisk som børr skjekkes? å disse :) Pleier toppen på disse og gå ofte? hørte noe om dette av broren min men vet ikke om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Er manuell også Er ikke noe mere enn rust og elektrisk som børr skjekkes? å disse :) Pleier toppen på disse og gå ofte? hørte noe om dette av broren min men vet ikke om det stemmer Nja, M43 er er bedre motor enn M40, på M40 er det stor fare for at motoren raser på elendig konstruksjon. Men på de årene jeg hadd E36, så var det ikke stort mer enn rust og elektrisk som var noe å snakke om ihvertfall Vil du være på den sikre siden, og ikke kan altfor mye om bil selv, koster du på deg en NAF-test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 er rust i kanaler, hjulbuer bak og på bagasjeluke som er mest utsatt på disse, samt oljelekkasjer på motor og gir. Kjenn også om forstilling kjennes tight og fin ut når en kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin johansen Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Har hørt med han som skal selge den til meg og han Sier det ikke finnes rust i kanalene (han var på EU med den i år) Bagasjeluka er det noe på som dere kan se på det ene bilde som er lengere oppe Andre ting vet jeg ikke noe om for har ikke vært og sett på den enda med egene øyne, skal opp ditt om ca 3 mnd og se og eventuelt kjøpe den om det ikke er noe tull og fanteri med den. Men er det verdt og punge ut med 17tusen for denne bilen? (Er min første bil noen sinne, kan ikke mye om bil heller så vil helst få vite mest mulig før det er forsent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå