Hallvard kl Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Hallo. Har byttet motor til 328, og har nå et problem med at clutchen tar alt for langt inne. Når bilen er god og varm kan man ikke stå stille å putte bilen i gir uten at det skurrer. Noen som har noen ideer om hva dette kan være? Er 328 kasse på bilen men med m3 normal clutch, men tror ikke dette skal ha noe å bety, pågrunn av at forrige bil motoren sto i fungerte clutchen svært bra. Slavesylinderen er byttet og har fått ut alt luft. Håper på gode ideer og løsninger fortest mulig
nimitz Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Når clutchen tar langt inne er det like før den slurer. Tidligere var det et tegn på utslitte clutch lameller. Om du har noe form for justering tør ikke jeg og si.
Hallvard kl Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Kan vær enig i det men den ble byttet for Max 1500 km siden, så tviler litt på at det er det og.
Hallvard kl Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Noen som har flere forslag på ting. Ligger en kobling like foran slavesylinderen. Hva er dette og kan probleme ligge i den? Ser ut som en slags kontakt.
baustad@msn.com Skrevet Juli 8, 2015 Skrevet Juli 8, 2015 Hei. Fikk du løst clutch problemet? Jeg har samme problem. clutchen frir greit når bilen er kald. Men når den er varm så er den vanskelig å få i revers, 1 og 2 gir. Jeg forstår ikke hva det kan være.
Chris11slett Skrevet Juli 8, 2015 Skrevet Juli 8, 2015 bytta clutch og slavesylinder på min.. måtte bytte clutch fordi slavesylinder va sprengt.. men clutch kjennes nesten like blaut ut som den var før bytte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå