jonas1/// Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Fikk gjort litt idag, går sakte men sikkert Går bare å venter på at starteren skal komme...
jonas1/// Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Endelig fått start Så nå kan det ikke være lenge til en prøvetur
jonas1/// Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Har et lite problem, har byttet til nye bremseklosser og da går kalipteren så langt ut at det tar i felgen synes dette virker litt rart. Felgen jeg har prøvd med er ET 6 likevel tar det i. Er det noe jeg kan ha gjort feil? Skal legge ut et bilde Håper på svar
jonas1/// Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Skrevet Juli 25, 2013 Har nått fått kjørt bilen noen meter Håper på litt prøvekjøring i helga. Mangler enda endel montering som dere ser men begynner å ligne bil Her er hvertfall noen bilder til de som gidder følge med
jonas1/// Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Fått på fronten Skal bytte til sota blinklys. Ellers fikk jeg prøvekjørt en tur idag, og håper på litt kjøring imårra Virker som den fungerer bra utenom å gå litt sur liksom må se om det blir noe bedre etter litt kjøring
Kristov Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Flott bil, håper du tar turen til Våler-treffet vårt!
jonas1/// Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Flott bil, håper du tar turen til Våler-treffet vårt! Hmm ja hadde jo vært morro, får se hva det blir hadde vært morro å testa den på bane ja Peeent Peeent Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå