jonas1/// Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Ja men er ikke helt i mål enda..Fikk montert det meste og startet den opp ikveld men den putrer og smeller litt enda.. dette regner jeg er pga pakninga mellom toppen og gasspjeldet er ødelakt så suger falskluft der.Har nye liggende så monterer det imårra og hååper det blir bra [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Har byttet pakningene nå men ikke mye forskjell sviver kansje litt renere men putrer fortsatt.sviver ca 2000 rpm på tomgang når den er kald og kan ligge på rundt 1500-1000 når den blir varm, holder seg ikke på turtall.Jager også litt og stopper noen ganger på tomgang etter den er varm..Noen som har peil hva dette kan være?Kan det være noen vacumslanger som mangler/ lekker? vet ikke hvor nøye disse motorene er.La også merke den den vacumtingen på innsuget ikke trekker seg inn på full gass, det skal den vel gjøre?Begynner å bli motløs nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Har du prøvd en annen luftmassemåler? Det er ikke lekk på/ved tomgangsregulatoren heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Nei har ikke prøvd det men den stopper/ fusker mye om jeg kobler den ifra så regner med den funker Ja du sier noe der, jeg skal ta av igjen og sjekke alt av vakumslanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Hadde av innsuget idag og fant et vakuumslange som var ødelagt så byttet denne.Sviver litt renere men kutter liksom av og til på tomgang hører lyden kommer fra luftfilteret liksom.Her er en video, litt dårlig lyd men ser at det skjer noe som ikke er normalt..https://www.youtube.com/watch?v=sugvbnDXQ7Y&feature=youtu.be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Det høres faktisk ut som god gammaldags bobling når du trykker på spjelda der. Kan den få for mye bensin tru? Du får kjøpe deg datasprut Det har jeg til min motor, det hjelper ganske bra på effekten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Høres ut som ujusterte spjeld hvor 2 syl får for mye luft i forhold til resten på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Se der ja, Morten er nok inne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Heh blir ikke noe datasprut på meg Okei?Og hva kan jeg gjøre får å fikse dette? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 flott bil ! jeg er litt interesert i å se hvordan disse plast dekslene til torpedoveggen er festet. jeg har akkuratt kjøpt meg nye og klarer ikke helt å finne noe bilder på etk på hvordan disse sitter festet. pr i dag så har jeg bare en svart plate med en dempermatte på som kabelen ligger festet på. mulig dette nye dekslet sitter skrudd fast i den jeg har sittende på fra før ? får du ordnet et par nærbilder av dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 stemmer det, det skal monteres på den plata som er der ifra førHar desverre ingen bilder av det da jeg ikke har det montert nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ingen som vet hva det kan være? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hvor høyt går motorn på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Når den er kald rundt 2000-1500 kansje når den blir noe varmere synker den ned på rett rundt 1000 men så begynner den og putre som på videoen .. Klarer heller ikke å holde den på turtall detter opp og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hmm.. Det var veldig høyt. Har du sjekket spjelda, om de står galt i forhold til hverandre og i feil vinkel? TPS og tomgangsregulator kan jo også være en syndebukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå