Rasperformance Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Tja justerte litt på spjeldene bare for og prøve og det hjalp litt Skal fa lånt en vakuum klokke å stille di skikkelig, håper det gjør susen fer du tag på manometer? vist ikje he æg et som mi kan prøva me
jonas1/// Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 mi kan jo prøva om du he et Mi stilte bare ette orginale specs så e vel ikje dumt å sjekke at det stemme på vakuume
Rasperformance Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 mi kan jo prøva om du he et Mi stilte bare ette orginale specs så e vel ikje dumt å sjekke at det stemme på vakuume mye vakum sko du ha? he et te -1bar
jonas1/// Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 det e mer enn eg vett Sikkert ikje mye vakumm
jonas1/// Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Noen som vet hva denne er?Er det noe styring til tomgangsregulatoren?Bilen sviver bedre med denne og jager ikke når jeg kjører som den gjor tidligere, klarer og holde den på turtall med denne tilkoblet.Men jager litt av og til på tomgang og sviver fortsatt høyt 1500 til 2000 rpm
Laudrup Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Sånn har jeg ikke sett før tror jeg. Hvor kobler du den inn hen?
Laudrup Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Ja skjønner. Jeg kan nok ikke hjelpe deg der, ettersom jeg kjører med datasprut. Har du prøvd å spraye stargass rundt throttle-body, topp og plenum?
Laudrup Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Da er det tett i hvert fall. Har du strøypet luftintaket så den ikke får mer luft enn det den skal ha ved normal gange? Når du ruser den, henger den lenger enn normalt da? Ved enkelmasse-svinghjul så skal den droppe ganske fort i normal tilstand.
jonas1/// Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Går fint opp å ned på turtall, eneste den henger kanskje litt når den er kald kan ruse fullt turtall så stopper den på 2000 og går sakte ned på 1500
Laudrup Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 OK, da hadde jeg prøvd å bytte over både hjerne, lmm og tgr fra en annen motor. Det er i hvert fall hvert et forsøk. Men hør med Morty om han har noen flere forslag.
jonas1/// Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Skrevet Desember 9, 2013 Skjer ikke så mye her enda, men nå har jeg fått litt arbeidslyst så får prøve å få gjort noe med bilen nå Skal bytte lambda og sveise om eksosen litt en av dagene må bare få tak i mutter å sveise i eksosen til lambdaen.Her er hvertfall noen bilder slik den står nåIkke tenk på alt rotet Har og prøvd meg på og koble speedsignalet som er viktig slik at den ikke går i nødmodus?Vet ikke om det er riktig, men har lest det skal gå ifra brun/rød under dash til svart/hvit på motorPrøvde bare veldig enkeltDenne ledningen var avisolert et stykke da jeg fant den, mulig noen har prøvd noe lignede før?Er det riktig? synes ikke det ga så mye utslag..
Laudrup Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Nice! Fikk du noe mer draget på motorproblemene eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå