Freakshow Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Kommer til å bruke plastidip Brukte det på listene mine, bare pass på at det er godt å varmt der du skal plastidippe og at boksen har rom temperatur, hvis ikke blir den tykk og helt jævlig xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Ja pleier og legge boksen i varmt vann en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 det hjelper nok veldig godt på! jeg må ta mine på nytt xD men da skal jeg maskere vinduene helt, taket og dørene jeg spraya for nærme ig boksen var kald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Fikk montert lista rundt takluka, ikke lett :/ Og en annen artig ting, motorsport seler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Ble shadowline idag Brukte plastidip, må fikse litt imåra men tror det blir okei Laudrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 så hvertfall veldig bra ut på bilde! men det gjorde jo mine også xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Ble jevne og fine, rant fint ut Eneste jeg fikk revet av litt for mye en plass så må lappe litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 hehe okey! jammen det så hvertfall veldig bra ut ! veit du i det hele tatt om det er muligheter å få kjøpt Shadowline lister til e30 nå til dags? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 hehe okey! jammen det så hvertfall veldig bra ut ! veit du i det hele tatt om det er muligheter å få kjøpt Shadowline lister til e30 nå til dags? oO Hei. Det skal være mulig men, dyrt. Jeg har shadowline listene til førerdør 2-dørs om det skulle være av interesse. Meget bra stand alle listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Sliter med lysproblemer, kjørelys bak og lys i dashbord virker bare når bryteren står i park! Alle lys framme virker og ja har byttet bryteren.. Noen som har peiling? ;: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Jordings problem i bryter kanskje? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Sjekka den dioden som er på ledningen rett under lysbryterene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Fant feilen Var en grønn ledning som var klypt og forsøkt lappet så det ut som, helt dem bare inntil hverandre så ble det lys ! Var helt nede der det henger noen relee. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Blir ikke kvitt den faens jaginga.. Har prøvd å bytte mellom 3 forskjellige lmm, byttet tps , byttet tomgangsreg, byttet den blå føleren på termostathuset, sjekket for vakumlekk, lamda er ny, byttet hjerne. Kan svive fint når jeg starter den men med en gang jeg har ruset den så begynner den og jage, forskjellen mellom di 3 lmm er at en jager fort, en jager seint osv. Begynner å gå litt tom for idéer og rett og slett møkk lei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Har du prøvd å søke med startgass ? Kan jo hende det suger falsk luft på innsuget eller liknende ? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå