Laudrup Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Vær forsiktig med å tette igjen oljeutåndingsrør og slanger. Det kan få dårlige følger om det blir overtrykk i blokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Lenge siden det har blitt oppdatert her, men nå skjer det ting Har stått lenge da jeg mistet litt motivasjon til å skru men nå er jeg i full gang! Den sure m20n tatt ut Montert monovisker 2002 bkf org bkf og ix bkf Hadde og oppstart ikveld! Så nå går det framover vrossi46, jan magnus og Laudrup reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Snart ny sesong Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Og godt er det[emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Fått på plass vanntanken og kjøleslanger Laudrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Oppstart er alltid kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Ja alltid en lettelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Fikk montert servoslangene og fylte på olje og startet den men klarte liksom ikke å få svingt?! Så plutslig sprakk slangen som går fra pumpa til tannstanga, den med med bend på bildet Kan jeg ha montert feil på tannstanga på koblingene? Trodde ikke det var noe forskjell på tur/retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Skal ikke den slangen med metallbendet inn på tannstanga egentlig ? Og ikke på pumpa ? Altså fra beholderen til tannstanga .? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Tror ikke det.Fikk det hvertfall til når jeg bytta om på koblingene på tannstanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 For på e30 sprengskissa så ser det litt anderledes ut. Men om det funker så er det jo bra:) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Har du e36 tannstang Jonas? Har det selv som jeg skal montere og har sett at det er forskjell på tilkoblingene i forhold til e30 stanga Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Er ikke helt sikker på hva tannstanga kommer fra enkli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Begynner å komme seg nå Freakshow og Laudrup reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå