No1coatings Skrevet April 17, 2016 Forfatter Skrevet April 17, 2016 3 timer siden, No1coatings skrev: Hvis noen er intresert, eller vet om noen som er intresert i motoren som sto i bilen. Så er den til salgs. Bmw e30 motor. 350hk borra til 2,7 l. Mener jeg å huske. bilde i første post. Har ikke peiling på hva den er verdt, så tar i mot bud;) Da trenger ingen å tenke på det lenger. Solgt til Stein.
No1coatings Skrevet September 18, 2019 Forfatter Skrevet September 18, 2019 (endret) For de som måtte følge denne tråden så kan jeg meddele at prosjektet ikke er helt dødt, men stablet godt bak i prioritets køen, langt etter alt som har med hus å hjem😞 Prøver å holde liv i prosjektet med å gjøre noen småting hvert år, nekter å gi opp før det blir ferdig, men uvisst når den datoen kommer😂 stort sett gått i å vaske deler, se over ledningsnett og gummi/plast deler, for så og pakke alt ned for trygg lagring. Har lite bildet av slikt kjedelig arbeid. Men slengt inn ett par bilder fra i sommer, fått el-zink på skruene etter ett par tre år, også prøvd meg på litt pulverlakk på noen motordeler. Har før bildet også, men selvfølgelig ikke på denne tlf🤭 så da får det bli sluttresultatet denne gangen😎 nå er jeg midt i husbygging, så antar det går ett år til neste oppdatering igjen desverre😒😞 Endret September 20, 2019 av No1coatings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå