e30_joakim Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Hei ! skal kjøpe meg stivere "krengestag" noen som vet hvem jeg bør kjøpe ? har tittet på partsandretards , og sett at H&R selger , noen som har formening om hva jeg bør kjøpe ?
Odd-M Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Har du M-understell? Hvis ikke ville jeg forsøkt det først. Det er mulig å endre bilens kjøreegenskaper ganske drastisk med krengestag, på godt og vondt hvis du ikke vet hva du gjør.
e30_joakim Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Har du M-understell? Hvis ikke ville jeg forsøkt det først. Det er mulig å endre bilens kjøreegenskaper ganske drastisk med krengestag, på godt og vondt hvis du ikke vet hva du gjør. Er nok ikke M understell orginalt På godt og vondt vis du ikke vet hva du gjør ? hva mener du ?
Odd-M Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Forholdet mellom stivhet på bakaksel og foraksel er av avgjørende betydning for om bilen oppleves overstyrt, nøytral eller understyrt. Bytter du bare det ene, så endrer du kjøreegenskapene i en av retningene. Bytter du begge, så må de være noenlunde avstemt mot hverandre for å gi trygge kjøreegenskaper.
e30_joakim Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Forholdet mellom stivhet på bakaksel og foraksel er av avgjørende betydning for om bilen oppleves overstyrt, nøytral eller understyrt. Bytter du bare det ene, så endrer du kjøreegenskapene i en av retningene. Bytter du begge, så må de være noenlunde avstemt mot hverandre for å gi trygge kjøreegenskaper. har planlagt og bytte foran og bak , men ser at det kan "justeres" http://qwt.no/produkt/hr_stabstag_kit_h ... _1998-2001 vis du ser på linken så er det flere hull der man fester kyllingbeinet , hva har dem hulla og si ? nå har jeg bilstein b14 samt orginale stabstag , da bruker jeg orginale lange "kyllingbein" må jeg bytte til korte kyllingbein da ?
Odd-M Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Jo lengre inn du kobler staget/kyllingbeinet, jo stivere blir det.
e30_joakim Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Jo lengre inn du kobler staget/kyllingbeinet, jo stivere blir det. tøft mulig jeg bestiller med det som jeg la ut link på men om jeg må ha kort eller langt "kyllingbein" er vel fra coiloverssett til coiloverssett ?
Odd-M Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Lengden på de to stagene har ingen betydning, så lenge de er like lange.
e30_joakim Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 noen andre som har vært borti dette og prøvd stivere krengestag ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå